حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی اس ۲۳ ساخت هند در همین کشور فروخته خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

گوشی سامسونگ ساخت هند موضوع جدیدی نیست. خیلی از برندها به تولید موبایل در هند روی آورده اند. تا کنون اما اعضای پرچمدار رده بالا خانواده Galaxy S در این کشور تولید نمی‌شدند. به نظر می‌رسد که سری Galaxy S23 آغازی برای این تصمیم خواهد بود. در حال حاضر گفته می‌شود که گلکسی اس ۲۳ ساخت هند در همین کشور فروخته خواهد شد.

گلکسی اس ۲۳ ساخت هند

سری گلکسی S23

سری گلکسی S23

البته در حقیقت گزارش می‌گوید که گلکسی اس ۲۳ هایی که برای فروش در هند ارائه می‌شوند ساخت همین کشور خواهند بود. اینکه آیا گلکسی اس ۲۳ ساخت هند به دیگر بازارها هم صادر شود موضوعی است که هنوز دقیقا مشخص نیست.

سامسونگ در حال حاضر اکثر گوشی های هوشمند فروخته شده در هند را به صورت محلی تولید می کند. اگر به یاد داشته باشید خط تولید نویدا سامسونگ چهار سال پیش به عنوان بزرگترین کارخانه تولید گوشی‌های سامسونگ در جهان، در هند تاسیس شد.

این کارخانه نه تنها بزرگترین خط تولید سامسونگ در جهان بلکه بزرگترین خط تولید موبایل در جهان هم هست. سامسونگ خط تولید خود را در شهری به نام Noida افتتاح کرده که اطراف دهلی است. این خط تولید با ظرفیت تولید ۱۲۰ میلیون دستگاه موبایل در سال تجهیز شده است. سامسونگ قصد دارد تا از آن برای تولید موبایل های ارزان قیمت زیر ۱۰۰ دلار و البته برای تولید پرچمدار هایی مانند گلکسی اس ۹ استفاده کند.

سامسونگ بزرگترین کارخانه تولید موبایل را در هند تاسیس کرد

تا کنون سامسونگ تمامی گوشی های سری گلکسی A و M خود را به صورت محلی در هند تولید کرده است تا از هزینه های سنگین واردات و عوارض مالیاتی گوشی های خود عبور کند.

شرکت هایی مانند شیائومی، سامسونگ و حتی اپل موبایل هایی که در این بازار می فروشند را در همین کشور تولید می کنند و دلیل را می توان در مالیاتی دانست که به دستگاه های وارداتی اعمال می شود. به نظر می‌رسد که سامسونگ تمام تلاش خود را می‌کند تا بازاری که در دست دارد را بیش از این از دست ندهد. نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

فکر کنم به بازار جهانی هم بیاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)