حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی گلکسی A6 پلاس 2018 در TENAA دیده شود و شایعات پیشین تایید شد

نوشته

5 سال قبل | 4 دیدگاه | سامسونگ

چهار روز پیش بود که رنگ های گلکسی A6 پلاس 2018 لو رفتند و طراحی شبیه به سری گلکسی J پرو دیده شد. پس از آن تصاویری از گلکسی A6 پلاس 2018 لو رفت و شاهد تایید طراحی شبیه به گلکسی جی پرو بودیم. حالا دوباره این دستگاه در جایی دیگر دیده شده و این طراحی تایید می شود تا قطعا مطمئن باشیم سامسونگ این شترگاوپلنگ (!) را با هم طراحی عرضه می کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا طراحی گلکسی A6 پلاس 2018 لو رفته در TENAA را ببینیم.

گفتیم شترگاوپلنگ چون طراحی جلوی دستگاه شبیه به گلکسی A8 2018 است، قاب پشتی آلومینیومی و خطوط آنتن آن شبیه به گلکسی جی 7 پرو (یا جی 5 پرو) است و در نهایت چینش دوربین دوگانه و حسگر اثرانگشت آن به گلکسی اس 9 می ماند! خب فکر می کنم بهتریت توصیف طراحی برای این دستگاه همین باشد. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، رنگ مشکی آن به نظر طراحی زیبایی دارد.

طراحی گلکسی A6 پلاس 2018

طراحی گلکسی A6 پلاس 2018

از نمای جلو نیز دوربین تکی و فلاش LED گلکسی A6 پلاس 2018 کاملا پیداست که اگر کمی بیشتر دقت کنید می توانید حاشیه کمتر نمایشگر را نیز ببینید، ما کمی این تصویر را ویرایش کردیم تا این موضوع مشخص تر باشد. از نماهای کناری نیز عادت همان شاسی آلومینیومی گلکسی جی 7 پرو را شاهدیم، جایی که دو سینی یکی برای سیم کارت دوم و مموری کارت (به صورت مجزا) و دیگری برای سیم کار اول در نظر گرفته شده و دکمه های تنظیم حجم صدا نیز در همین سمت است. سمت راست اما جایگاه بلندگوی تکی و دکه قفل می باشد.

اگر کمی بیشتر دقت کنی می بینید که همانند گلکسی اس 9 فریم دوربین دوربین و حسگر اثرانگشت تنها کمی برجسته است که به شناسایی راحت تر این مجموعه و تمایزش از بدنه کمک می کند!

درباره شایعات گلکسی A6 2018 و گلکسی A6 پلاس 2018 مطالب زیادی در ترنجی منتشر شده که می توانید آن ها را مطالعه کنید. نظر شما درباره این طراحی چیست؟ تصمیم هوشمندانه ای به نظر می رسد؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

قطعا عامل تعیین کننده قیمته . قیمت خوب باشه خوب فروش می‌ره نباشه نمیره

BeFair

همونطور که پیمان جان گفتن بحث قیمت خیلی مهمه

Sample

سلام سینا جان. اول اینکه خوشحالم که ترنجی داره مثل سابقش میشه و یه خسته نباشید جانانه بهتون می‌گم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)