حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ های گلکسی A6 پلاس 2018 لو رفتند، طراحی شبیه به سری گلکسی J پرو

نوشته

5 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

دیروز بود که دوربین دوگانه گلکسی A6 پلاس 2018 با شایعه ای تایید شد. در آن شایعه که همچنین دوربین سلفی تکی و نمایشگر کم حاشیه تایید شده بود اما چون دستگاه درون یک قاب قرار داشت نمی توانستیم درباره جنس بدنه نظر بدهیم. حالا دو بندر جدید، رنگ های گلکسی A6 پلاس 2018 را به ما نشان می دهند و طراحی و جنس بدنه پشتی در آنها مشخص است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این رندرها را ببینیم.

گلکسی A6 پلاس طلایی

گلکسی A6 پلاس طلایی

قطعا اگر شما هم محصولات سامسونگ را بشناسید با دیدن این رندر به یاد خانواده گلکسی چی پرو افتاده و دچار تناقض می شوید! این اگر یک عضو از خانواده تماما شیشه ای گلکسی A 2018 است پس چرا بدنه آلومینیومی شبیه به گلکسی چی پرو دارد؟ خب در پاسخ خیلی ساده، کوتاه و قانع کننده باید بگوییم، سامسونگ است دیگر!

هر چند طراحی گلکسی A6 پلاس با دوربین دوگانه و نمایشگر Infinity Display شباهت های وسوسه کننده ای برای خریداران رده میانه اقتصادی با گلکسی اس 9 پلاس دارد و نمی توان ایراد خاصی به آن وارد داشت اما تفاوت با طراحی کلی خانواده گلکسی A می تواند جالب باشد.

گلکسی A6 پلاس آبی

گلکسی A6 پلاس آبی

رنگ های گلکسی A6 پلاس 2018 در این رندرها آبی و طلایی هست که رنگ آبی برای بدنه آلومینیومی کمتر مرسوم است اما حضورش می تواند توجه قشر کاربران با سلیقه متفاوت را به خود جلب کند. به صورت کلی می توان گفت سامسونگ تلاش ویژه ای بخش میان رده های خود دارد تا در مقابل نمونه های ارزان و بسیار خوش قابلیت دیگر برندهای، حداقل یک نمونه مشابه با سخت افزار وسوسه کننده اما قیمت سامسونگ طور داشته باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گلکسی A6 پلاس 2018 بتواند دستگاهی خوب برای دسته بندی میان رده سامسونگ باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

جا دارد بگویم ماذا فازا عمو سامی؟

Peiman

اصلا همخونی نداره ‌. اومده همه سری گوشی هاشو ترکیب کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)