حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی ای 6 (Galaxy A6) با دوربین سلفی دوگانه، نمایشگر HD و باتری 3000 میلی آمپری عرضه خواهد شد

نوشته

5 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

گلکسی A6 و نسخه پلاس آن از جمله دستگاه هایی سامسونگ است که شایعاتی چند باره آن شنیده ایم. تا کنون فقط درباره نمایشگر کم حاشیه با نسبت تصویر 18:9 و چیپست اگزینوس 7870 آن شنیده بودیم و تقریبا می توان گفت مطمئن هستیم ولی شایعات ریزتری درباره آن وجود نداشت. امروز شایعات جالبی در کنار جزئیاتی درباره رونمایی گلکسی ای 6 (Galaxy A6) شنیده شده که بد نیست با هم مرور کنیم.

همانطور که گفتیم نمایشگر گلکسی A6 کم حاشیه و به اصطلاح سامسونگ Infinity Dispaly خواهد بود اما درباره رزلوشن آن خبری نداشتیم. حالا رزلوشن HD برای این پنل 5.6 اینچی مشخص شده است که بیشتر و بیشتر ما را به یاد یک جانشین برای گلکسی A3 می اندازد چون تنها عضو خانواده گلکسی A با رزلوشن HD در سال گذشته همین دستگاه بود. مدل چیپست گلکسی A6 تایید نمی شود اما می توان با حدس خوبی گفت که طبق اطلاعات لو رفته در بنچمارک گیکبنچ گلکسی A6 شاهد مدل اگزینوس 7870 خواهیم بود.

با تمام اینکه وقتی رزلوشن نمایشگر را خواندیم ناامید شدیم اما حافظه داخلی و رم به ترتیب 32 و 4 گیگابایت است که برای دستگاهی مثل گلکسی A6 و در این رده خوب به نظر می رسد اما وقتی بازار هدف عرضه را بررسی می کنیم، دلیل آن را بیشتر متوجه می شویم. گلکسی A6 احتمالا به زودی در هند رونمایی شود، بازاری که کم کم توسط شیائومی از دست سامسونگ بیرون کشیده می شود و سامسونگ تلاش دارد که این اتفاق رخ ندهد.

دوربین سلفی دوگانه نیز شاید به رسمی در خانواده گلکسی A 2018 تبدیل شده و برای گلکسی A6 نیز گزارش شده است که شاید یکی از این دوربین ها 16 مگاپیکسل باشد. در پایان باتری 3000 میلی آمپری آن که هم حجم با گلکسی اس 9 است با توجه به مشخصات سخت افزاری، انتظار یک عمر باتری خیلی خوب را به ما می دهد.

نظر شما چیست؟ گلکسی A6 می تواند دستگاه برجسته ای باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Dariushrd

صفحه hd????!!!!!

BeFair

واقعا HD اخه؟!

Peiman

حتما تو ایران با قیمت ۱۵۰۰ عرضه میشه?
این روزا میشه با ۸۰۰ یه گوشی با صفحه نمایش fhd خرید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)