حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی یو 12 پلاس با قیمت ارزان تر از اچ تی سی یو 11 اواسط خرداد ماه ارایه می شود

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اچ‌تی‌سی، شایعات

درباره پرچمدار 2018 اچ تی سی شایعات زیادی شنیدیم. می دانیم که اچ تی سی یو 12 پلاس تنها پرچمدار این شرکت خواهد بود که احتمالا نسخه عادی آن معرفی نشود و خب این واقعا عجیب است که یک موبایل خودش معرفی نشود اما نسخه پلاس آن معرفی شده باشد! برخی می گوید دلیل این نام گذاری این است که اچ تی سی برای یو 12 پلاس مشخصات خوبی در نظر گرفته و آن را در قامت یک دستگاه پلاس می داند و نخواسته آن را با نام عادی معرفی کند. همچنین به دلیل قیمت بسیار رقابتی چنین نامی می تواند در ذهن مخاطب عام تاثیر بزرگی بگذارد. در جدیدترین شایعات می شنویم که اچ تی سی یو 12 پلاس با قیمت ارزان تر از اچ تی سی یو 11 اواسط خرداد ماه ارایه می شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره آن بیشتر بخوانیم.

طبق جدیدترین شایعات رسیده از تایوان می دانیم که اواخر ماه آتی میلادی که حدودا اواسط خرداد ماه خواهد بود، شاهد معرفی اچ تی سی یو 12 پلاس، اچ تی سی دیزایر 12 و اچ تی سی دیزایر 12 پلاس خواهیم بود.  شایعات تا کنون به ما گفته اند که اچ تی سی یو 12 پلاس با نمایشگر 6 اینچی کم حاشیه و نسبت تصویر 18:9 همانند چیزی که در یو 11 پلاس دیدیم، ارایه خواهد شد. چیپست اسنپدراگون 845 و حافظه داخلی 64 یا 128 گیگابایتی برای این دستگاه حتمی است، هر چند که حافظه رم آن هنوز رسما مشخص نیست اما حدس 6 گیگابایت کاملا بی خطا است.

دوربین ها که می دانیم قرار است اچ تی سی یو 12 پلاس دو عدد دوگانه باشد و حسگر اثرانگشت روی قاب پشتی است. اما این مطلب درباره مرور شایعاتی که می دانستیم نیست. شایعات درباره قیمت اچ تی سی یو 12 پلاس به ما عددی حتی ارزان تر از یو 11 را آدرس می دهند جایی که احتمالا نسخه 64 گیگابایتی اچ تی سی یو 12 پلاس قیمتی معادل 744 دلار و نسخه 128 گیگابایت قیمتی برابر 846 دلار خواهد داشت که خیلی خوب و رقابتی خواهد بود.

نظر شما چیست؟ اچ تی سی یو 12 پلاس با این تاریخ عرضه و قیمت می تواند رو به روی برترین های سامسونگ، سونی، ال جی و دیگر برندهای مطرح چینی مثل هوآوی و وان پلاس بایستد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
REZA

مگه یو11 650 دلار نبود؟

REZA

شاید دارم اشتباه میکنم ولی فکر کنم قیمت همش همون 650 دلار بوده و در اروپا هم 750 یورو.

Peiman

چه عجب ! بالاخره یه کمپانی میخواد قیمتاشو کاهش بده

BeFair

من اچ تی سی رو دوست دارم و امیدوارم به روزای خوب برگرده

SHAHAB_MSD

ارزش خرید داره اگه هم رم 8 بزنه که دیگه اصن نخریدنش نباید درنگ کرد ?

eftekharifar

امیدوارم اچ تی سی به روزهای اوجش برگرده

Shiral

اچ تی اس برخلاف رقبا خصوصا رقبای تازه به دوران رسیده ای مثل هواوی سیاست خوب کاهش قیمت را انتخاب کرده که با رم هشت گیگابایت و دوربین خوب این گوشی واقعا برای خرید وسوسه کننده خواهد بود.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)