حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ممکن است هوآوی اولین برند ارایه کننده موبایل منعطف باشد

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، هواوی

به نظر می رسد که هوآوی سعی دارد تا اولین های بیشتری را به نام خود ثبت کند، اولین هایی که به برند آن ها اعتبار می دهد. هوآوی در حاضر اولین چیپست موبایل مجهز به NPU را معرفی کرده و همچنین اولین موبایل با دوربین سه گانه را نیز در کارنامه خود دارد. حالا در خبرها به گوش می رسد که ممکن است هوآوی اولین برند ارایه کننده موبایل منعطف باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این شایعات را بررسی کنیم.

از روزگارهای قدیم اولین شایعات موبایل منعطف برای برند سامسونگ بود اما متاسفانه هیچ اطلاعات موثقی درباره آن لو نرفته یا تاریخ دقیقی برای عرضه آن مشخص نیست. اگر بخواهیم واقع بین باشیم یکی از سخت ترین و حیاتی ترین بازنگری ها در طراحی موبایل های هوشمند ما مربوط به همین طراحی و ارایه یک دید مناسب برای موبایل منعطف است. این از طرح های مفهومی و دیدهای پراکنده شرکت ها و برندهای مختلف کاملا پیداست، هنوز به اجماع کامل نرسیده اند و سامسونگ، برندی که انتظار می رود اولین موبایل منعطف را رونمایی کند، در توسعه آن وسواس زیادی به خرج می دهد.

حالا از گوشه و کنار به گوش می رسد که شاید سومین برند صنعت موبایل هوشمند یعنی هوآوی چند ماه زودتر از سامسونگ موبایل منعطف خود را رونمایی کند که از فضا اولین موبایل منعطف دنیا نیز خواهد بود. انتظار می رود اواسط پاییز امسال شاهد رونمایی از موبایل منعطف هوآوی باشیم و این در حالی است که تقویم عرضه محصول سامسونگ برای اوایل سال 2019 یعنی زمستان امسال تنظیم شده است. حتما می دانید که “معرفی” همیشه برابر با آماده خرید بودن محصول نیست و شاید این شرکت ها یک نمونه اولیه قابل استفاده ارایه کنند اما برای تولید و عرضه در مقیاس جهانی نباشد. همچنین انتظار می رود که اپل نیز موبایل منعطف خود را در دست توسعه دارد اما شاید به دلیل عدم اعتماد به سامسونگ برای در میان گذاشتن اندیشه های خود، به ال جی پناه آورده است!

اگر درباره شکل طراحی موبایل منعطف هوآوی بپرسید باید بگوییم که احتمالا به داخل جمع شود و نمایشگر روی سطح بیرونی باشد، چون گوبا توسعه این حالت ساده تر است و دستگاه ضخامت کمتری برای تولید خواهد داشت. درباره این موضوع سامسونگ نیز هنوز مشکل دارد. در حال حاضر شاید نیت از داشتن موبایل منعطف، کوچکتر کردن اندازه دستگاه با نمایشگر بزرگتر است یا قرار دادن نمایشگر بزرگتر در بدنه ای به اندازه بدنه موبایل های فعلی باشد. به هر حال تلاش می کنند که بزرگترین نمایشگر را در اختیار شما قرار دهند!

شما چطور فکر می کنید؟ هوآوی یک اولین دیگر را نیز به نام خود ثبت خواهد کرد یا سامسونگ برای تثبیت برند خود اولین موبایل منعطف جهان را رونمایی خواهد نمود؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

هوآوی !
این رشد رو که می بینیم یاد رشد چند سال پیش سامسونگ توی موبایل های هوشمند و مقایسش با اپل میفتم
همیشه اولین رو می خواست، دو هسته ای، فلان گیگاهرتز، فلان مگاپیکسل و …

Shiral

خدا نکنه هواوی استارت این ماجرا را بزنه?
چون احتمالا با قیمت چند هزار دلاری مواجه میشیم?
اون موقع میری مثلا ماشین بخری به جاش وسوسه میشی هواوی میخری با پول ماشین??

JAVAD

فک کنم هواوی رو اپل اشتباه گرفتی دوست عزیز

Shiral

مزاحی بیش نبود اما خوب بد نیست نگاهی به قیمت پرچمداران برندهای اپل و سامسونگ و ال جی در اخر هواوی بیندازید.اپل اسم تولید امریکا روش هست اما هواوی را همون تولیدکنندگان شیامی و وان پلاس و…زحمت تولیدش را میکشند.

Peiman

مهم نیست ک اولین باشه . مهم اینه که یه دستگاه انقلابی و کاربردی معرفی کنه

Mortazavi

اگه واقعا بتونه اولین موبایل منعطف رو معرفی کنه خیلی تو اعتبارش تاثیرات مثبت داره.

در واقع هوآوی با معرفی این تکنولوژی آخرین تیرش رو برای جا انداختن برندش به عنوان بهترین پرتاب می کنه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)