حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حق اختراع موبایل منعطف ال جی با دو جک 3.5 میلی متری هدفون، دو باتری و دو نمایشگر منتشر شد

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | ال‌جی، برترین‌های ترنجی

گوشی با نمایشگر تاشو یا نمایشگر منعطف موضوعی است که اکثر برندها در حال توسعه آن هستند. به صورت مشخص دو ماه پیش پتنت الجی برای گوشی موبایل با نمایشگر تاشو منتشر شد که یکی از ایده های این شرکت کره ای برای آینده موبایل یا به قولی تبلت های منعطف است. حالا حق اختراع موبایل ال جی با دو جک 3.5 میلی متری هدفون، دو باتری و دو نمایشگر منتشر شده است که می تواند ایده جالبی باشد! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این طرح جذاب را با هم مرور کنیم.

حدودا یک سال و نیم پیش یعنی سپتامبر 2016 حق اختراع موبایل منعطف ال جی با دو جک 3.5 میلی متری هدفون، دو باتری و دو نمایشگر ثبت و امروز از سازمان مالکیت معنوی جهانی (WIPO) منتشر شده است. در این طرح ابتدا می توان ایده تصویر اصلی مطلب را دید، اینکه دو نفر به صورت مجزا بتوانند دو محتوا رو به صورت صوتی و بصری تجربه کنند. این موضوع به کمک دو جک 3.5 میلی متری هدفون و دو نمایشگر انجام می شود.

موبایل منعطف ال جی

موبایل منعطف ال جی

موبایل الجی بالا و پایین دستگاه لولا دارد و مکانیسم آن با دستگاه های دیگری که دیدیم متفاوت است. هر کدام از این نمایشگر ها می توانند عملکرد جدا از هم داشته باشند یا یک محتوا را نمایش دهند. همانطور که در تصویر بالا و البته تصویر پایین می بینید، لبه های نمایشگر در قسمت لولا (در تصویر بالا اینطور است اما در تصویر پایین هر دو لبه هر دو نمایشگر خمیده است!) خمیده است و هنگام بسته شدن دستگاه شما می توانید اطلاعات لازم از جمله ساعت، اعلانیه ها و دیگر موارد مفید را روی آن مشاهده کنید، شبیه چیزی که سامسونگ در گلکسی نوت اج و گلکسی اس 7 اج استفاده کرد اما به دلیل کم شدن خمیدگی نمایشگر در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 9 حذف شد.

موبایل منعطف ال جی

موبایل منعطف ال جی

همچنین حالت دیگری که تصور شده این است که شبیه به یک لپتاپ کوچک باز شود و بتوانید یک نمایشگر را به عنوان کیبرد استفاده کنید و دیگری برای محتوا استفاده شود. این حالت بیش از این که کاربرد دستگاه را نشان دهد، گستره انعطاف لولا را می تواند مشخص کند. به این تریب انتظار می رود که این لولا حدود 270 درجه قابل چرخش باشد.

هر کدام از این قسمت های موبایل دوربین خود را دارند و نمایشگر اول به حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر مجهز است. بخش خوشمزه موبایل منعطف ال جی را می توان در آن دانست که هر دو قسمت باتری دارند و این یعنی می توان به افزایش قابل توجه حجم باتری امیدوار بود.

موبایل منعطف ال جی

موبایل منعطف ال جی

نظر شما درباره موبایل منعطف ال جی چیست؟ نظر ما اما جدا از خلاقیت طرح و بحث های تکنیکی تولید این است که این طرح موبایل منعطف ال جی هیچ منطقی برای استفاده ندارد! چرا باید شما موبایلی بخرید که مثلا با شخص دومی دو محتوا متفاوت را ببینید؟! یا چه کسی می خواهد از یک موبایل با نمایگر منعطف در حالت لپتاپ طور آن هم با صفحه کلید لمسی روی نمایشگر استفاده کند؟! این ها فانتزی هایی هستند که بیشتر شبیه به دست و پا زدن برای کسب دید صحیح به آینده دیده می شوند. حقیقت این است که هر شرکتی نمی تواند دید آینده را شکل بدهد و گویا باید در زمینه موبایل های منعطف هم منتظر ورود اپل باشیم تا یک خروجی قابل درک و کاربرپسند را تجربه کنیم. اینطور نیست؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid reza

اگه تصویر دومی تولید انبوه بشه قطعا طرفدارش زیاد میشه و فروش خوبیو بدست میاره

Peiman

الان دقیقا دوتا جک هدفون به چه دردی میخوره ؟؟؟ میشه یکی به من توضیح بده

دکتر رسول آریان

نفر اول صدای فیلم مانیتور اول رو بشنوه
نفر دوم هم صدای فیلم مانیتور دوم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)