حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اچ تی سی یو 12+ تنها پرچمدار 2018 این شرکت خواهد بود و قیمتی رقابتی دارد

نوشته

6 سال قبل | 8 دیدگاه | اچ‌تی‌سی

دیروز بوده که رندرهایی از اچ تی سی یو 12+ (HTC U12+) منتشر شدند و ما آن ها را با هم در ترنجی دیدیم. اچ تی سی زمانی کاملا متمرکز بر تولید موبایل های پرچمدار بود اما می توان گفت که این تصمیم مدت زیادی دوام نیاورد و اچ تی سی یه تولید میان رده و پایین رده هم پرداخت. امسال اما به نظر می رسد که اچ تی سی تصمیم دارد تا در رده بندی پرچمدار کمرنگ تر ظاهر شود! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا شایعه ای درباره اچ تی سی یو 12+ که می گوید شاید این دستگاه تنها پرچمدار 2018 این شرکت بوده و قیمتی رقابتی خواهد داشت، را بررسی کنیم.

می دانیم که حدودا اواسط اردیبهشت زمانی است که انتظار معرفی رسمی پرچمدار بعدی اچ تی سی را داریم، جایی که شاید ال جی نیز پرچمدار 2018 خود را رونمایی کند. در حال حاضر همه شرکت ها یک نسخه پرچمدار دارند و یک نسخه پلاس از آن را نیز با مشخصاتی بهتر و قیمتی بالاتر عرضه می کنند. برخی شرکت ها مثل اپل در دوربین، اندازه نمایشگر و حافظه رم تفاوت دارند و برخی شرکت ها همچون ال جی فقط در حافظه داخلی (!) اما به هر حال یک نسخه پلاس وجود دارد که هزینه بیشتری خواهد داشت!

اچ تی سی در سال 2017 همین راهبرد اما به شکلی متفاوت تر پیش گرفت و مدل اچ تی سی یو 11 را ابتدای سال اما مدل یو 11+ را به عنوان پرچمدار نیمه دوم سال اواسط شهریور رونمایی کرد. حالا اما شایعاتی که درباره پرچمدار 2018 اچ تی سی منتشر می شود خبر از عدم وجود نسخه عادی اچ تی سی یو 12 می دهد که گویا اچ تی سی تمایل دارد فقط اچ تی سی یو 12+ بسازد!

اچ تی سی یو 12 پلاس

اچ تی سی یو 12 پلاس

این تصمیم گزینه های اچ تی سی را برای حضور در بخش موبایل های پرچمدار کمتر می کند اما با راهبرد قیمت رقابتی گویا اچ تی سی می خواهد که سهم بازار بیشتری داشته باشد. به گفته شایعات گویا قیمت اچ تی سی یو 12+ حدود 700 دلار (هم قیمت گلکسی اس 9) خواهد بود در حالی که مشخصات اس 9+ را دارد که آن دستگاه 800 دلار قیمت گذاری شده است.

اگر درباره مشخصات سخت افزاری اچ تی سی یو 12+ بخواهید بپرسید باید به نمایشگر 6 اینچی QHD+ اشاره کنیم که حاشیه نمایشگر آن کمتر شده ، دوربین اصلی 12+16 مگاپیکسلی است و دوربین سلفی آن 8+8 مگاپیکسلی خواهد بود. چیپست اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت حافظه رم از دیگر مشخصات قابل انتظار این دستگاه است. اگر به دنبال قابلیت ویژه ای هستید باید بگوییم که احتمالا اچ تی سی قابلیت Edge Sense که به معنی قابل فشردن بودن قاب دور دستگاه است را معرفی خواهد کرد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید این راهبرد خوبی برای اچ تی سی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

این مشخصات عالی بنظر میاد اما حرفی از مهمترین بخش یعنی باتری زده نشده کاش شارژ دهی خوبی داشته باشه اونوقت ارزش خرید بالایی داره

mTAAHAAm

ظاهرا آنطور که ادعا می شد اسنپدراگن 845 خیلی هم مصرف بهینه ای نداره
نوع صفحه نمایش این گوشی نیز عامل تعیین کننده ای است در میزان مصرف انرژی.

ahmad

دقیقا

mTAAHAAm

ی نکته در مورد نامگذاری اینه که معمولا وقتی نسخه پلاس را میذارن که ی نسخه معمولی وجود داشته باشه.
وجود پلاس بدون وجود نسخه اصلی کمی غیر عادیه.

Pouya

اچ تی سی باید قیمتی بزاره که ارزش خرید نسبت ب مشخصات خیلی بالا باشه اولدم استفاده کنه باتریم خوب باشه با این طراحی و اون اسپیکرای خوبش با یه دوربین عالی به نظرم میتونه به اوج برگرده

Peiman

اگر بتونه بهترین دوربین بزارن اونم با یه قیمت رقابتی می‌تونه از فروش ضعیف گذشتش فاصله بگیره

REZA

یو 11 هم قیمت رقابتی و خوبی داشت،ولی اونقدرا هم فروش خوبی نداشت.البته توی خبرا یادمه گفته بودن فروش ماه اول یو11 به اندازه فروش سال اول اچ تی سی 10 بود.

پرچمدار اچ تی سی همیشه جز پر هیجان هاست اما با فروش کم،خیلیا دوسش دارن ولی نمیخرن!

Pouya

خب واقعا چرا وقتی گوشیه بدی نیس فروشش پایینه؟ شاید بخاطر تبلیغ کمه یا شایدم مردم از گوشی های قبلیش نارضایتی دارن و تو ذهنشون مونده و همین باعث میشه دیگه بهش اعتماد نکنن یه بنده خدا به من گفت فروش ام9 کمتر از ام 8 و فروش ام ۸ کمتر از ام 7 بود من نمیدونم درست میگفت یا نه فقط شنیدم در کل گوشیای اچ تی سی تا قبل از ۱۰ دوربین خوبی نداشتن اما به شخصه طراحی گوشیای قبل از ۱۰ رو بیشتر دوست دارم مثلا ظاهر ام ۸ رو ترجیح میدم ب ۱۰ حتی ۱۰ رو ترجیح میدم به یو ۱۱ میدونم اکثرا باهام مخالفن اکثریت مردم از ظاهر پشت یو ۱۱ خوششون اومده ولی من نه کلا فلزو ترجیح میدم ک خب سلیقس ولی اچ تی سی از ۱۰ خوب شد تو یو ۱۱ خیلی خوب شد هر چند از باتریشون خبر ندارم ولی میدونم تو سرعت روانی اسپیکر فوق العادس

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)