حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار بعدی ال جی همان تصویری است که تحت عنوان ال جی جی 7 (LG G7) دیدیم

نوشته

6 سال قبل | 4 دیدگاه | ال‌جی، شایعات

دیروز در مطلب خواندیم که اطلاعات کامل گوشی متوقف شده الجی جی 7 فاش شد. در این مطلب اشاره می شد که دستگاه نشان داده شده در تصویر مربوط به پروژه متوقف شده پرچمدار بعدی الجی است اما به عقیده ایوان بلاس (Evleaks) این همان پرچمدار آینده ال جی است! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا درباره این شایعه بیشتر صحبت کنیم.

ایوان بلاس پس از انتشار تصاویر شایعه دیروز، عنوان کرد که این تصاویر مربوط به پرچمدار متوقف شده ال جی است. حالا پس از بررسی گزارش ها و برخورد ال جی با رسانه منتشرکننده این شایعات، به نظر می رسد نظر وی تغییر کرده و معتقد است که ما دقیقا به پرچمدار سال 2018 ال جی نگاه می کنیم! ال جی در نمایشگاه MWC 2018 پشت درب های بسته از پرچمدار بعدی خود برای سرمایه گذاران رونمایی کرده است تا نظر آن ها را بداند و در ادامه آن را توسعه یا شاید حتی تغییر بدهد. سامسونگ نیز در نمایشگاه CES 2018 این کار را برای گلکسی اس 9 انجام داد و دو ماه بعد در نمایشگاه MWC 2018 رسما از آن رونمایی کرد.

ال جی G7

ال جی G7

ال جی در پرچمدار 2017 خود یعنی الجی جی 6 به طراحی شیشه ای روی آورد و این طراحی را در ال جی وی 30 توسعه داد. حالا همانطور که در تصویر بالا می بینیم این شرکت کره ای طراحی شیشه ای خود را پیشرفت داده و قاب پشتی کاملا در همه لبه ها خمیده است. دوربین دوگانه خیلی برجسته نیست و حسگر اثرانگشت همان جایی است که از ابتدا ال جی به آن اعتقاد داشت.

ال جی جی 7

ال جی جی 7

از نمای جلو شاهد موضوعی هستیم که شخصا دوست نداشتیم آن را ببینیم اما گویا ال جی (LG) دوست دارد این طراحی را برای پرچمدار 2018 خود انتخاب کند! زائده نمایشگر انتخاب الجی برای جی 7 یا پرچمدار بعدی این شرکت در سال 2018 که هر اسمی خواهد داشت، است! الجی وی 30 یکی از کم حاشیه ترین نمایشگرهای موبایل را داشت اما نمی دانیم چرا ال جی تصمیم به انتخاب چنین طراحی ای گرفته است!

از نظر مشخصات سخت افزاری ال جی جی 7 باید گفت همانند دیگر پرچمدار‌های سال 2018، این دستگاه نیز از پردازنده اسنپدراگون 845 برخوردار است که به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، یک پرچمدار تمام عیار است. البته نسخه دیگری با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز وجود دارد.

باتری دستگاه یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی است که با توجه به صفحه نمایش بزرگ این دستگاه، مقداری کم به نظر می‌رسد اما در نظر داشته باشید که پردازنده این گوشی مصرف انرژی کمی دارد و نگرانی این موضوع را کمتر می‌کند. کیفیت صدای الجی جی 7 این بار توسط تکنولوژی DTSX بهینه سازی شده است که صدایی عالی را به شما نشان خواهد داد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید پرچمدار بعدی ال جی همین دستگاهی است که در تصویر می بینیم؟ اگر چنین باشد،‌نظر شما درباره آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

اصلا زیبا نیست . یه عقبگرد کامل برای ال‌جی. خدا نکنه اپل به کاری کنه . همه چشم بسته به سمتش میرن چون اپل اون کار رو کرده

دکتر رسول آریان

چرا واقعا!!!

Saeed393

اسکی بازای چینی کره ای بهتر از این نمیشن

Mortazavi

بنظر من این کپی برداری نیست و استفاده از یک ایده برای حذف حاشیه بالای صفحه نمایش هست.
واقعاً راه بهتری نیست یا باید سنسور ها برن پایین یا اینجوری باشه که انصافاً این بهتر تا وقتی که پتنت سامسونگ در مورد سلفی زیر نمایشگر شفاف اولد یا چیزی شبیهش به تولید برسه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)