حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

خروجی صدا و بلندگوی ال جی جی 7 تینکیو بهتر از گلکسی اس 9 پلاس است

نوشته

5 سال قبل | 11 دیدگاه | ال‌جی

سری ال جی وی (LG V) برای مصارف چند رسانه ای ساخته شده بود و یکی از اصلی ترین نمادهای آن را می توان کیفیت صدای بالا با Quad DAC دانست. این فناوری به سری ال جی جی (LG G) نیز اضافه شد و حالا روی ال جی جی 7 تینکیو علاوه بر پیشرفت خروجی صدا، بلندگوی تکی آن نیز صدای بسیار بلندی تولید می کند. در بررسی Phonearena شاهد این هستیم که خروجی صدا و بلندگوی ال جی جی 7 تینکیو بهتر از گلکسی اس 9 پلاس است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به بررسی صدای ال جی جی 7 تینکیو.

تست صدا ال جی جی 7 تینکیو

تست صدا ال جی جی 7 تینکیو

پیش از معرفی رسمی ال جی جی 7 تینکیو شنیده بودیم که بلندگوی ال جی جی 7 تینکیو 10 برابر بلندتر و 2 برابر بیس بیشتر خواهد داشت! این اتفاق افتاد و ال جی با فناوری ویژه خود که شامل یک فضای داخلی خالی برای تولید بهتر صدا است، توانسته به بلندی و بیس بیشتری در صدا برسد. همانطور که در جدول بالا می بینید، بلندی صدای بلندگوی ال جی جی 7 تینکیو برابر 81 دسیبل بوده و این بیشتر از گلکسی اس 9 پلاس و آیفون X که دو بلندگو دارند ظاهر شده است. هر چند تکی بودن بلندگوی ال جی جی 7 می تواند در مقابل رقبا یک ضعف باشد چون صدای تقریبا استریو (به دلیل تفاوت در دو بلندگوی آیفون X و گلکسی اس 9 اینطور توصیف می کنیم) اما خب بلندی آن واقعا راضی کننده است.

همچنین در بحث خروجی می بینیم که قدرت خروجی صدای ال جی جی 7 تینکیو حتی بهتر از آیفون X ظاهر شده و تا 33٪ بهتر است گلکسی اس 9 پلاس و ال جی جی 6 است. بدین ترتیب باید گفت اگر کیفیت صدای خروجی و بلندی بلندگو برای شما یکی از فاکتورهای اصلی خرید است، ال جی جی 7 تینکیو می تواند از گزینه های روی میز شما باشد. چقدر این دو فاکتور برای شما اهمیت دارد؟ از یاد نبرید که ال جی جی 7 تینکیو همانند گلکسی اس 9 پلاس در این روزها که جک 3.5 میلی متری صدا بسیار کمیاب است، این خروجی صدا را دارد!

اشتراک در
اطلاع از
11 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mTAAHAAm

تست های قبلی چیز دیگه ای می گفتند.
امیدوارم نتیجه مقایسه دوربین هم بیاد

دکتر رسول آریان

آخه بین کیفیت و شدت تفاوت هست. یک بلندگو میتونه دسیبل بالایی داشته باشه، اما کیفیتش به همون اندازه خوب نباشه. یکی از ملاک های کیفیت همین استریو بودن هست که توی مقاله بهش اشاره شده. در تست ویدیویی که چند روز پیش در همین سایت منتشر شد، تست کننده بعد از تست صدا و مقایسه بین S9 و G7 گفت صدای G7 بیشتره، اما کیفیت S9 رو پسندید.

mTAAHAAm

بله منظور من همین تست بود که حجم صدای الجی را بیشتر ولی کیفیت و تفکیک اس9 را بهتر گفته بود.از نظر من استفاده از بلندگوی موبایل خیلی کاربرد نداره و بیشتر از هدفون استفاده می شه که در این مورد هم کیفیت صدا اولویت داره

Naranj

گوشی خوبی هست.مقایسه با htc 12+ رو دیدم اکثرا گفتند جی۷ بهتر هست
الجی فقط میانرده خوب بده با قیمت رقابتی از other خارج میشه

pedram_01

برای خارج شدن از other خیلی چیزا لازمه یکیش اینه ک گوشی هم زمان با رقیب هاش معرفی بشه نه اینکه گوشی های رقیب معرفی شده وارد بازار شده فروشش رو کرده و هرکی گوشی میخواست اقدام به خرید کرده و بقیه هم منتظر پرچمدر های نیمه دوم سال هستن بعد بیاد تازه گوشی خودش رو معرفی کنه !! خطاب به الجی و اچ تی سی . الان کسی ک مثل من منتظر پرچمدار اول سال بوده و اس 9 پلاس خریده یا کسی ک p20 پرو خریده میاد بره الجی تینکیو یا اچ تی سی بخره ؟

Naranj

با این حرف شما پس یعنی ایفون۲۰۱۸ که تازه میخواد بیاد هیچ فروشی نخواهد کرد؟
زمان جز سیاست شرکت هاست.جنس خوب همیشه خریدار داره

دکتر رسول آریان

اپل استثناس. اپل کلا داستانش فرق داره.
از اکوسیستم‌ دیگه ای هست و مشتری های ثابت خودش رو داره.

Persiaparsi

یعتی چی منظورتو متوجه نشدم یه میانرده بده الجی تا از other خارح بشه مگه میلن رده هام دسته بندی داره اگه منظورت به اینه که الجی هم مثل برند محبوبتون سوتی تو other هستش که خیلی حرف احمقانه ایه!

mTAAHAAm

برای خارج شدن از others باید راه وان پلاس را دنبال کنه

raminkhan

همیشه تو زمینه صدا ال جیو بهترین میدونم الانشم الجی جی 5 فامیلمون رو وقتی صداش رو میشنوم لذت میبرم

Persiaparsi

جالبه یه سری فن بوی متعصب به بلندگو و دگ های فای این گوشی که ساخت شزکت معتبر ess هستش و تموم سایت های تخصصی صدای این گدشیو فراتر و جند سر و گردن بالاتر از بقیه گوشی های پرچمدار می دونن ایراد می گیزن که کیفیت صدا و تفکیک تداره جمع کنین بابا!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)