حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا 6 نسل دوم پس از اولین روشن شدن اندروید 8 را دریافت می کند

نوشته

6 سال قبل | 3 دیدگاه | آپدیت اندروید 8، نوکیا

نوکیا 6 نسل دوم دیروز به صورت رسمی برای بازار چین معرفی شد. این دستگاه که پیشرفت های خوبی نسبت به نسل قبلی خود داشت متاسفانه با اندروید 7.1.1 به صورت پیش فرض عرضه شد. حالا اما اخبار جالبی به گوش می رسد که نوکیا 6 نسل دوم پس از اولین روشن شدن اندروید 8 را دریافت می کند! در ادامه با ترنجی همراه باشید تا در این زمینه بیشتر بخوانیم.

به گزارش چندین کاربر از چین، نوکیا 6 نسل دوم هر چند با اندروید 7.1.1 به صورت پیش فرض به فروش می رسد اما پس از اولین روشن کردن این دستگاه شاهد ارایه اندروید 8 برای آن بوده اند. همچنین علاوه بر عرضه آپدیت اندروید 8 نوکیا 6 نسل دوم کاربران بازار چین می توانند خدمات گوگل پلی را روی دستگاه خود فعال کنند. حتما می دانید که دستگاه های مخصوص چین عموما از خدمات گوگل پلی بی بهره اند و از نمونه های داخلی استفاده می کنند.

نوکیا 6 نسل دوم با چیپست ارتقا یافته به اسنپدارگون 630، پورت USB Type-C و ضبط صدای با کیفیت OZO در کنار حالت عکاسی همزمان دو دوربین عقب و جلو تحت عنوان Bothie عرضه می شود که HMD امیدوار است با این دستگاه 230 دلاری بتواند سهم خوبی از بازار چین دریافت کند.

علاوه بر موارد ذکر شده انتقال حسگر اثرانگشت به پشت دستگاه و حاشیه کمی کمتر نمایشگر نیز در طراحی بهتر دستگاه بی تاثیر نبوده است. نظر شما درباره این دستگاه چیست؟ نوکیا 6 نسل دوم را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

علاوه بر تغییرات مثبت که داشته قیمت خوبی هم داره .

mTAAHAAm

عالیه

Mortazavi

من با پیمان خان موافقم و شاهکار این گوشی قیمتشه
بدنه فلزی
پردازنده قوی بروز
دوربین عالی(دوربین مدل قبلی خیلی خوبه)
ساخت اروپا

قیمت فقط کمی بیشتر از چینی ها

اگه این گوشی تو عقب یا جلو دوربین دوگانه داشت میتونست فروش فوق‌العاده ای رو رقم بزنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)