حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هوآوی پی 20 و هوآوی پی 20 پلاس بار دیگر لو رفتند

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | شایعات، هواوی

مدتی بود که درباره نام پرچمدار بعدی هوآوی در خانواده هوآوی پی (Huawei P) تردید وجود داشت، برخی آن را هوآوی پی 11 و برخی آن را هوآوی پی 20 می نامیدند و در نهایت دیروز به صورت رسمی تایید شد که نام دستگاه مورد انتظار، هوآوی پی 20 (Huawei P20) خواهد بود. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جدیدترین شایعات پیرامون پرچمدار بعدی هوآوی که یک ماه دیگر رونمایی رسمی خواهد شد، را بررسی کنیم.

هوآوی پی 20

هوآوی پی 20

اجازه بدهید از پایین آغاز کنیم! جایی که دو مدل تفاوت هایی از جمله میزان حاشیه نمایشگر و محل حسگر اثرانگشت را نشان می دهند. هوآوی پی 20 حسگر اثرانگشت را با وجود کم شدن حاشیه هنوز روی لبه جلویی نگاه می دارد اما هوآوی پی 20 پلاس این حسگر را روی قاب پشتی خود جای خواهد داد. در مقابل به نظر می رسد که فقط هوآوی پی 20 پلاس از دوربین سه گانه بهره ببرد.

هوآوی پی 20

هوآوی پی 20

اما بالای دستگاه شاهد زائده نمایشگر است که چندین بار دیگر برای این هوآوی پی 20 تایید شده بود. هر چند این دستگاه ها همانند آیفون X لبه پایین بدون حاشیه ندارند اما اگر فقط به لبه بالای آن ها نگاه کنیم می توان گفت که کمی شبیه به آیفون X هستند اما با زائده کوچکتر. تفاوت کوچکی نیز در طراحی دکمه ها بین مدل پلاس و عادی دیده می شود که هنوز مشخص نیست دقیقا چه چیزی باشد.

از نظر مشخصات سخت افزاری نیز کایرین 970 در کنار حافظه داخلی و رم 128-256 و 6-8 گیگابایت قرار خواهد گرفت که برای مدل پایه، جهش بزرگی به شما می رود. باتری 4000 میلی آمپری برای تامین انرژی این سخت افزار و نمایشگر FHD به کار خواهد رفت.

دوربین سه گانه هوآوی پی 20 اما شاید شامل یک دوربین 12 مگاپیکسلی رنگی، 16 مگاپیکسلی تک رنگ و 16 مگاپیکسلی تله باشد. بدین ترتیب اعتقاد هوآوی به حسگر تصویر تک رنگ در کنار علاقه مندی کاربران به عکاسی تله، ارضا می شود. درباره گشودگی دیافراگم می توان گفت که f/1.8 برای یکی از دوربین ها ذکر شده است اما مشخص نیست کدام یک. با توجه به دوربین های Mate 10 که f/1.6 داشتند، انتظار عملکردی بهتر از f/1.8 را داریم. برای لرزشگیر اپتیکال نیز همین کمبود اطلاعات وجود دارد.

در نهایت اگر از قیمت هوآوی پی 20 پلاس و شاید پرو بپرسید باید گفت که در نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی حدود 930 دلار خواهد بود و این یعنی خیز هوآوی برای افزایش قیمت بیشتر هم می شود! نظر شما چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ahmad

در کل قشنگه خوشم اومد کاش قسمت ناچ رو بهتر طراحی میکرد

مراسم هواوی همین الان تموم شد.
فقط یک لپتاپ و یک تبلت و یک مودم 5G معرفی کرد. رونمایی از گوشی هاش رو موکول کرد به فروردین ماه.

علی شیخ زاده

با توجه به حاشیه پایینی بیشتر شبیه اسنشال فونه

Peiman

خوب قیمت برا خودشون افزایش میدن???

Pouya

من با اون فینگر پرینت که پایین صفحه نمایشه کلا مشکل دارم تو میت 10 هم مشکل داشتم دست خودم نیس یه جوریه انگار خیلی باریک و کشیده طراحی شده باهاش ارتباط برقرار نمیکنم انگار چشمم عادت کرده به گوشیای قدیم سام که دکمه هومشون اونجوری بود به اونا عادت کردم این یهو انقدر باریک و کشیده شده باهاش نمیتونم ارتباط برقرار کنم ولی در کل طراحیش متوسطه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)