حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نام هوآوی پی ۲۰ (Huawei P20) و اشاره به دوربین ۳ گانه در یک ویدیو کوتاه رسمی

نوشته

6 سال قبل | 6 دیدگاه | شایعات، هواوی

کمی بیشتر از یک ماه دیگر یعنی ۷ فروردین ماه شاهد رونمایی از جدیدترین پرچمدار خانواده هوآوی پی یعنی پی۲۰ (Huawei P20) خواهیم بود. این دستگاه که شایعات فراوانی از جمله دوبین ۳ گانه و زائده نمایشگر (notch) را پیرامون خود دارد امروز با یک ویدیو کوتاه 7 ثانیه ای شاهد تایید نام و یک سرنخ جالب درباره دوربین ۳ گانه است. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا این ویدیو را با هم ببنیم.

همانطور که در ویدیوی کوتاه بالا می بینید، ابتدا تصویری از برج ایفل در پاریس که شهر رونمایی رسمی هوآوی است نمایش داده شده و سپس سه تصویر دایره ای روی تصویر می آید که در نهایت وسط کلمه “بیشتر” یا همان more قرار گرفته و آن را تبدیل به mooore می کند. البته گفته می شود که “با هوش مصنوعی (AI) بیشتر ببینید!” حال مشخص نیست که این موضوع دقیقا به چه منظور است؟ دیروز تصویری از هوآوی پی ۲۰ در تنا (TENNA) چین دیده شده بود که دوربین دوگانه داشته است! این به ما می گوید که یا واقعا هوآوی تصمیم به استفاده از ۳ عدد دوربین و لنز برای هوآوی پی ۲۰ یا یکی از مدل های این خانواده استفاده کرده است و یا با استفاده از هوش مصنوعی قرار است شاهد شبیه سازی چنین عملکردی باشیم!

هوآوی پی ۲۰ به صورت کلی مشخصاتی شبیه به Mate 10‌ را خواهد داشت. این موضوع طبق انتظار است چرا که هوآوی پرچمدار اصلی خود را بر خلاف دیگر شرکت های اندرویدی به جای معرفی در اول سال، در نیمه دوم سال و در خانواده پرچمدارش (سری Mate) رونمایی می کند. میت ۱۰ در حال حاضر با چیپست کایرین ۹۷۰ و رابط کاربری مجهز به هوش مصنوعی، اندروید ۸ و رابط کاربری مجهز و نمایشگر کم حاشیه یکی از بهترین انتخاب های بازار است. به نظر می رسد هوآوی با حفظ سخت افزار و پیشرفت در نمایشگر و دوربین بخواهد پرچمدار خانواده پی (Huawei P) خود را برای رقابت با گلکسی اس 9 و دیگر پرچمدارهای بازار آماده کند!

نظر شما چیست؟ فکر می کنید هوآوی چه تصمیمی در سر دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

بالاخره قراره پرچمدار هواوی سری میت باشه یا سری پی یا اصلا برند آنر!

البته من تا اونجایی که میدونم، ظاهرا سری میت پرچمدار هواوی هست. این وسط متوجه نمیشم برند آنر چیه دیگه!

دوم اینکه هواوی با سری پی خودش میخواد با سری اس سامسونگ رقابت کنه یا با سری میت!

در مورد 3 تا دوربین پشت گوشی هم به نظرم خیلی زیاده رویه دیگه.

ahmad

تقریبا رویه ساسونگ رو پیش گرفته الان سری اس پرچم داره یا سری نوت؟

دکتر رسول آریان

سامسونگ خیلی سری های مختلفی تولید میکنه از سری J تا سری A
در کنارش سالی یک مورد سری Note داره و یک الی دو گوشی سری S که همزمان معرفی میشن. ویژگی نوت هم کاملا مشخصه. داشتن قلم. دیگه همه میدونن که معمولا توی اسفند ماه سری S میاد و توی شهریور ماه سری Note. به فاصله حدودا 6 ماه. یکی برای نیمه اول سال و یکی برای نیمه دوم سال. اما باقی شرکت ها رو نگاه کن. مثلا شیائومی چندین سری نوت داره. معلوم نیست اصلا سری Mi Max رو میخواد به عنوان پرچمدار نگه داره یا سری Mi. معلوم نیست Mi Note ها بهترن یا Redmi Note ها. داره دوتا سری Note رو همزمان پیش میبره. اما سامسونگ سری نوت رو اصطلاحا خز نکرده. سری نوت سامسونگ همیشه یه گوشی باکلاسه. توی شرکت هواوی هم معلوم نیست دقیقا چه خبره. اصلا Honor ها برای چی از هواوی مستقل شدن؟ من یادمه اوایل میگفتن قراره سری Honor فقط شامل یکسری گوشی ها خاص باشه و متفاوت از سری های دیگه. اما الان میبینم در حد میان رده ها هستن. من که سیاست این شرکت های چینی رو به درستی متوجه نشدم.

دوست عزیز هواوی هم مثل سامسونگ هر ۶ ماه یک پرچمدار متفاوت معرفی میکنه نیمه اول سال پی و نیمه دوم سال میت رو معرفی میکنه.
میت برای رقابا با نوت و پی برای رقابت با اس

برند آنر هم که یه زیر برنده بحثش با خود هواوی میشه گفت جداس و راه خودشو میره
سری نوت شیاوومی هم قرار نیست چون اسم نوت دارن با نوت سامسونگ رقابت کنن اونا از پایین رده و میانرده هستن تا رده بالا کلا هدف و فلسفه وجودشون با سری نوت سامسونگ متفاوته
مثل سری a سامسونگ که از a2 داره تا a9
فک نکنم چیز مبهمی باشه

ببخشید a3

Peiman

خیلی هیجانی تر میشد که هواوی هم تو نمایشگاه mwc گوشی ها رو معرفی میکرد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)