حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویری از گوشی بی‌حاشیه Vivo منتشر شد : حاشیه بی حاشیه

نوشته

6 سال قبل | 5 دیدگاه | اسمارت‌فون، شایعات

دنیای موبایل، جای عجیبی هست. هر روز درحال پیشرفت است و شرکت‌های نوپا همیشه جلوتر از شرکت‌های مطرح هستند. ویوو شاید شرکتی نوپا نباشد اما نسبت به برند‌های سامسونگ، اپل، الجی و دیگر برند‌های معروف، کمتر کسی است که آن را بشناسد اما ظاهرا درحال کار بر روی گوشی است تا معرف همه گردد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

وبسایت Weibo یک شبکه اجتماعی چینی است که بیشتر تصاویر و طرح‌های مفهومی تلفن‌های همراه چینی از این وبسایت منتشر می‌شود. این بار تصویری از یک گوشی از شرکت ویوو در این وبسایت منتشر شده است که بنابر برخی از شایعات ممکن است همان ویوو ایکس 30 باشد.

دلیل این احتمال به این خاطر است که این تلفن‌همراه واقعا هیچ حاشیه‌ای حتی در قسمت بالایی خود ندارد و باعث شده تا با یک دستگاه کاملا بی حاشیه طرف باشیم. این گوشی حتی برخلاف سری می میکس شیائومی، از حاشیه کمتری برخوردار است و می‌تواند در صورت معرفی رسمی، انقلاب دیگری در صنعت طراحی موبایل ایجاد کند.

این عکس نشان می‌دهد که پنل جلویی گوشی هیچی به جز صفحه نمایش نیست و سوالی که پیش می‌آید این است که دوربین جلو و سنسور‌های گوشی کجا قرار دارند؟ همچنین عکسی از پنل پشتی گوشی منتشر نشده است و نمی‌توان حدس زد که آیا این گوشی از فناوری سنسور اثر انگشت در زیر صفحه برخوردار است یا در پشت گوشی سنسور اثر انگشت قرار گرفته است.

نظر شما چیست؟ شرکت‌های چینی هر روز بهتر از دیروز می‌شوند و با قیمتی واقعا عالی درحال ارائه خدمات مختلف هستند.

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی شیخ زاده

ویوو بدجور افتاده رو دور

siavash-t

فقط کافیه یکی دو بار بخوره زمین.

Mostoul

چه فاصله ای بین مقاله تا بخش کامنت ها افتاده خواهشا رفعش کنید.
احتمالا دوربین گلو با صورت کشویی باز بشه از عقب یا بالای گوشی و اینکه سنسور مجاورت هم احتمالاً مثل می میکس ۲ به صورت ضربه ای کار کنه.
اثر انگشت هم که احتمال زیاد زیر صفحه نمایشه. اگه غیراین باشه من دیگه چیزی به ذهنم نمیرسه.

Peiman

ای کاش سنسور زیر صفحه نمایش باشه تا سریعتر همگانی شه این قابلیت

Mortazavi

امیدوارم شرکت ها همینجوری که حاشیه رو کمتر میکنن امنیت نمایشگر در مقابل شکستن رو هم بیشتر کنند چون اسمارتفون ها همیشه همراه ما هستند و هر لحظه امکان شکستنشون هست

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علیرضا قنبری
Telegram: Ali_rezaGhanbariInstagram: Alireza.Ghanbari1Gmail: AlirezaGhanbari.Toranji