حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر اکسپریا ال 2 (Xperia L2) لو رفت

نوشته

6 سال قبل | 2 دیدگاه | تماشا کنید، سونی، شایعات

پس از انتشار رندر اکسپریا ایکس ای 2 اولترا حالا نوبت به منتشر شدن رندرهای دستگاه دیگری است که چند روز پیش همراه با آن لو رفت. اکسپریا ال (Xperia L) دستگاهی است خارج از نام گذاری ویژه اکسپریا ایکس سونی که امسال اولین عضو خود را معرفی کرد. حالا به نظر می رسد سونی می خواهد نسل دوم آن را که اکسپریا ای 2 (Xperia L2) نام دارد را نیز معرفی کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به رندر اکسپریا ال 2 داشته باشیم.

اکسپریا ال 2 (Xperia L2) با نمایشگر 5.5 اینچی تجهیز شده که بعضی می گویند رزلوشن آن HD خواهد بود. با توجه به این انتظار که اکسپریا ال 2 در رده قیمتی پایین تری نسبت به اکسپریا ایکس ای 2 اولترا (Xperia XA2 Ultra) داریم شاید قابل توجیح ممنون باشد.
درباره اکسپریا ایکس ای 2 اولترا صحبت کردیم و یک وجه شبه که بین این دو دستگاه وجود دارد ضخامت زیاد آن است. اکسپریا ال 2 حتی ضخیم تر از اکسپریا ایکس ای 2 و ایکس ای 2 اولترا خواهد بود و 9.8 میلی متر ضخامت دارد. ابعاد 149.9×78.4×9.8 میلی متر برای اکسپریا ال 2 محتمل است و همچنان نوید یک دستگاه جمع و جور را به ما نمی دهد.
چیپست اسنپدراگون 630 همانند اکسپریا ایکس ای 2 اولترا اینجا نیز وجود دارد و حافظه رم نیز 4 گیگابایت در نظر گرفته شده است. اندروید 7 شاید در مقابل اندروید 8 در نظر گرفته شده برای اکسپریا ایکس ای 2 بخشودنی نباشد اما وقتی به رده قیمتی نگاه می کنیم، انتظار دیگری نداریم. اجازه بدهید آلبومی از تصاویر سونی اکسپریا ال 2 را ببینیم:
این میان رده اقتصادی سونی نیز حسگر اثرانگشت را روی قاب پشتی خود خواهد داشت. انتظار می رود سونی این 3 دستگاه را در نمایشگاه CES 2018 رسما رونمایی کند. جایی که الجی نیز K10 2018 را رسما معرفی می کند و سامسونگ گلکسی A 2018 خود رو دوباره نمایش خواهد داد.
نظر شما درباره دستگاه های جدید سونی چیست؟ اکسپریا ال 2 را می پسندید؟
اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Peiman

چیز جدید ندارم اضافه کنم شبیه همون گوشی های ۴,۵ سال پیش سونیه .
ضخامت ۹,۸!!!!!
دلیلش فکر نکنم باتری باشه .دلیلش دوربینی که از گوشه بالا به وسط انتقال داده.

Mortazavi

یک سانتیمتر ?
مطمئنید این گوشی اسنپ۶۳۰ و رم۴ داره؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)