حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محصول تاشو اپل مجددا تاخیر خورد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

در بازار که حتی برندهای نوپایی مانند تکنو گوشی تاشو می‌فروشند و این محصولات به رده قیمتی اقتصادی رسیده‌اند، اپل هنوز محصولی با نمایشگر تاشو ندارد. چندی پیش ششمین نسل محصولات تاشو تجاری سامسونگ رونمایی شدند اما در همین حال گزارش می‌شود که محصول تاشو اپل مجددا تاخیر خورده است.

محصول تاشو اپل

طی ماه‌های اخیر شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه کوپرتینویی‌ها حداقل ۲ محصول تاشو عرضه خواهند کرد. این دو محصول شامل یک آیپد/مک‌بوک هیبریدی و یک آیفون تاشو می‌شود.

امروز تحلیل‌گر معتبر اخبار اپل یعنی Ming-Chi Kuo ادعا می‌کند که تولید محصول تاشو اپل بار دیگر به تعویق افتاده است.

مک بوک تاشو - تصویر غیررسمی

مک بوک تاشو – تصویر غیررسمی

طبق گفته وی، اپل برنامه مونتاژ اولین دستگاه تاشو خود را از اوایل سال 2026 به اواخر سال 2027 یا حتی سال 2028 عقب انداخته است. انتظار می‌رود دستگاه مورد بحث یک مک‌بوک تاشو باشد و نه یک آیپد.

همانطور که قبلاً تصور می‌شد و طبق گزارشات، اپل هدف خود را روی ابعاد نمایشگر تاشو حدود ۱۸.۸ اینچی تنظیم کرده است.

چرا محصول تاشو اپل تاخیر می‌خورد؟ قیمت آن چقدر خواهد بود؟

دلیل تاخیر اپل “چالش‌های فنی” با نمایشگر و قطعات مکانیکی (احتمالا لولا) است. طبق گزارش‌ها، اپل برنامه‌های خود را برای یک دستگاه بزرگتر با نمایشگر 20.25 اینچی لغو کرده است.

گزارش‌های قبلی حاکی از آن است که ال‌جی تنها تامین‌کننده نمایشگرهای تاشو خواهد بود. تخمین‌های اولیه حاکی از آن است که هزینه هر نمایشگر تاشو 600 تا 650 دلار و هزینه لولا لولا 200 تا 250 دلار است.

انتظار می رود قیمت نهایی محصول تاشو اپل را در محدوده 3500 دلار قرار دهد که حقیقتا سطح بالایی است و باید دید که خروجی آن ارزشش را دارد یا خیر.

نظر شما چیست؟ منتظر محصولات تاشو اپل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)