حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی از شارژر ۹۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی با شماره مدل 24115RA8EC موفق به دریافت گواهینامه 3C شد. چندی پیش نیز ردمی نوت ۱۴ 5G با پشتیبانی از شارژر ۴۵ واتی موفق به دریافت این تاییدیه شده بود.

ردمی نوت ۱۴ پرو موفق به دریافت گواهینامه 3C شد: رونمایی در آینده‌ای نزدیک 

احتمالاً به خاطر دارید که ردمی نوت ۱۳ پرو و نوت ۱۳ پرو پلاس دارای باتری ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری هستند. مدل پرو از شارژ سریع ۶۷ واتی و مدل پرو پلاس از شارژر ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کرد. ردمی نوت ۱۳ استاندارد نیز از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

داده های گواهینامه 3C

گواهینامه 3C ردمی نوت ۱۴ نشان داده است که این دستگاه از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد که Redmi Note 14 Pro و Note 14 Pro Plus سرعت شارژ بیشتری خواهند داشت. اسکرین شات منتشر شده، یک گوشی ردمی با شماره مدل 24115RA8EC را نشان می‌دهد که از شارژ سریع ۹۰ واتی پشتیبانی می‌کند. برخی منابع بر این باورند که «Redmi 24115RA8EC» همان Note 14 Pro است. اما در حال حاضر هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که این دستگاه نسخه Pro خواهد بود یا Pro Plus.

مشخصات احتمالی Redmi Note 14 Pro 

انتظار می‌رود که تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی را بر عهده داشته باشد. از سوی دیگر، گفته می‌شود که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۷۳۵۰ به‌عنوان قلب تپنده نوت ۱۴ پرو پلاس در نظر گرفته خواهد شد.

همان‌طور که وب‌سایت Gizmochina اشاره می‌کند، هر دو این تلفن های هوشمند آینده شیائومی دارای صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K و لبه های خمیده هستند. این دو دستگاه به دوربین سه‌گانه ۵۰ مگاپیکسلی مجهز خواهند شد. اکنون که سری ردمی نوت ۱۴ موفق به دریافت گواهینامه 3C شده، انتظار داریم که در ماه سپتامبر و در کشور چین معرفی شوند.

طراحی ردمی نوت ۱۴ پرو شیائومی فاش شد

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی