حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدئو آنباکسینگ ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی را تماشا کنید

سری Redmi Note Pro Plus برای محصولات “میان‌رده پریمیوم” شیائومی در نظر گرفته شده است. این محصولات دقیقا نقطه مقابل محصولات “قاتل پرچمدار” مانند پوکو ایکس ۶ پرو قرار می‌گیرند. میان‌رده‌هایی با طراحی جذاب، تجربه دوربین بهتر و ویژگی‌هایی که از یک قاتل پرچمدار حذف می‌شود تا قیمت آن پایین بماند. جدیدترین محصول در این دسته را می‌توان Redmi Note 13 Pro Plus شیائومی دانست. این دستگاه امشب میهمان ترنجی است و با هم ویدئو آنباکسینگ ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی را تماشا خواهیم کرد.

آنباکسینگ ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی

پیش از آغاز تجربه جعبه‌گشایی و راه اندازی اولیه باید یادآور شویم که ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی توسط فروشگاه اینترنتی گوگل کالا در اختیار ترنجی قرار گرفته تا تجربیات خود را با شما در میان بگذاریم و بتوانید خرید آگاهانه‌تری داشته باشید. همچنین شما می‌توانید یکی از بهترین قیمت‌های موجود در ایران را از همین فروشگاه اینترنتی تجربه کنید.

بسیار خوب، بیاید با هم ویدئو جعبه گشایی ردمی Note 13 Pro Plus شیائومی را تماشا کنیم.

✅✅✅  برای تماشا ویدئو از یوتوب، اگر فیلترشکن شما خاموش است آن را روشن کرده و همین صحفه را رفرش کنید تا در کادر پایین این ویدئو به شما نمایش داده شود:

🔽🔽🔽🔽🔽🔽

🔼🔼🔼🔼🔼🔼

 

همانطور که دیدید، خوشخبتانه Xiaomi هنوز به حذف شارژر از جعبه محصولاتش اقدام نکرده و حتی یک شارژر فوق سریع ۱۲۰ واتی را به رایگان همراه با ردمی Note 13 Pro Plus به شما تقدیم می‌کند.

حضور قاب سیلیکونی مشکی رنگ درون جعبه یکی دیگر از دلخوشی‌های خریداران ردمی Note 13 Pro Plus شیائومی خواهد بود. با حضور این قاب شما دیگر نگران یک هزینه اضافی دیگر نخواهید بود.

همچنین روی خود نمایشگر یک محافظ پلاستیکی نرم وجود دارد که اگر علاقه‌ای به داشتن گلس روی این نمایشگر دولبه خمیده زیبا ندارید، می‌تواند یک محافظ حداقلی را در برابر خراشیدگی ایجاد کند.

با راه‌اندازی ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی دیدیم که سیستم عامل اندروید ۱۳ با رابط کاربری پیش‌فرض MIUI 14 برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. طبیعتا اگر اندروید ۱۴ و هایپراواس اینجا بود ما خوشحال‌تر بودیم اما نیست.

همچنین متاسفانه نمایشگر همیشه روشن فقط به ۱۰ ثانیه محدود است و دیگر مفهوم “همیشه روشن” برای آن معنی نمی‌دهد.

نظر شما درباره ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس شیائومی چیست؟ فکر می‌کنید می‌تواند موفق شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)