حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت های پرچمدار شیائومی، آنر و هواوی با نمایشگر OLED دو لایه در سال ۲۰۲۴ معرفی می‌شوند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات، شیائومی، هواوی

گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد شیائومی، آنر و هواوی در حال کار بر روی تبلت های پرچمدار جدید خود با نمایشگر OLED دو لایه هستند. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

تبلت های سری شیائومی پد ۷ به نمایشگر OLED دو لایه مجهز خواهد شد 

مدت هاست که شیائومی در حال توسعه سری پد ۷ است. انتظار می‌رود که این سری شامل دو مدل Pad 7 و Pad 7 Pro باشد. احتمالاً این دو دستگاه دارای صفحه نمایش OLED باشند که جایگزین پنل های IPS LCD موجود در مدل های شیائومی پد ۶ و پد ۶ پرو می‌شود. اطلاعات منتشر شده از سوی افشاگر معروف اطلاعات، Smart Pikachu، نشان می‌دهد که شیائومی در حال کار بر روی تبلت های پرچمدار سری پد ۷ با صفحه نمایش OLED دو لایه است.

پست Smart Pikachu

در حالی که آنر اولین شرکتی بود که این فناوری را با Magic 6 Ultimate معرفی کرد، اما پنل OLED دو لایه با به‌کارگیری در iPad Pro 2024 محبوبیت پیدا کرد. این فناوری باعث افزایش عمر پنل شده و در مقایسه با نمایشگر های OLED تک لایه روشنایی بهتری را ارائه می‌کند. این یک فناوری پیشرفته با نقاط قوت عالی است که افزایش به‌کارگیری آن، یک مزیت برای کاربران محسوب می‌شود.

شایعه شده که Xiaomi 15 Ultra دارای پنل OLED دو لایه است. همچنین ادعا می‌شود که هواوی و آنر نیز در حال برنامه‌ریزی برای رونمایی از تبلت های پرچمدار خود با این فناوری تا پایان سال ۲۰۲۴ هستند. البته هنوز نام این تبلت ها را نمی‌دانیم.

مطابق با گزارش Gizmochina، احتمالاً شیائومی پد 7s و پد ۷ پرو به این فناوری جدید نمایشگر مجهز می‌شوند. احتمالاً این تبلت آینده شیائومی از بهترین تراشه فعلی کوالکام، یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، بهره‌مند خواهد بود. پد ۶ پرو از اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ برخوردار بود. پس به‌کارگیری این تراشه پرچمدار کوالکام، بهبود عملکرد قابل توجهی را به همراه دارد. انتظار می‌رود که سری پد ۷ شیائومی به رابط کاربری HyperOS مجهز شوند و ارتباطی یکپارچه بین این تبلت ها و سایر دستگاه های دارای HyperOS برقرار شود.

باتری شیائومی پد ۷ پرو احتمالا ظرفیت ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری خواهد داشت

شیائومی چندی پیش فرآیند صدور گواهینامه اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EEC) را برای دو دستگاه جدید با شماره مدل های 24091RPADG و 2410CRP4CG تکمیل کرد. طبق گزارش ها، این دو دستگاه باید شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو باشند. انتظار می‌رود که این دو تبلت در سپتامبر سال جاری میلادی (اوایل شهریور تا اوایل مهر ۱۴۰۳) معرفی شوند.

نظر شما درباره افزایش به‌کارگیری فناوری صفحه نمایش OLED دو لایه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی