حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افسران پلیس از گلکسی زد فلیپ به‌عنوان بادی‌کم استفاده می‌کنند

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

گوشی‌های هوشمند سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ قابلیت‌های زیادی را ارائه می‌دهند که سایر گوشی‌های تاشو ندارند. این قابلیت‌ها شامل امکان گرفتن عکس از خود با دوربین‌های عقب با استفاده از نمایشگر کاور، نگه‌داشتن دستگاه در وضعیت عمودی بدون استفاده از پایه برای تماشای فیلم و موارد دیگر است. این‌ها همچنین مواردی هستند که سامسونگ برای تبلیغ سری Galaxy Z Flip خود استفاده می‌کند. این برند اکنون یک مورد دیگر از کاربردهای گلکسی زد فلیپ خود را به نمایش می‌گذارد: نصب این گوشی بر روی لباس افسران پلیس به‌عنوان بادی‌کم برای کمک به آن‌ها در کارهای مختلف.

استفاده افسران پلیس از گلکسی زد فلیپ

سامسونگ اعلام کرده است که دو سال پیش پلیس شهر کیمبرلینگ و پلیس هند یک برنامه آزمایشی را اجرا کردند که در آن گوشی‌های سری گلکسی زد فلیپ را روی افسران پلیس نصب کردند تا با استفاده از این گوشی تاشو به روش‌های مختلف، کارایی خود را افزایش دهند. این موارد شامل استفاده از این دستگاه‌ها به‌عنوان بادی‌کم می‌شود و این اولین باری است که افسران پلیس از یک دستگاه تاشو به این روش استفاده می‌کنند.

سامسونگ با Visual Labs، شرکتی که برخی از بادی‌کم‌ها را ارائه می‌کند، برای سفارشی‌سازی گوشی‌های Galaxy Z Flip برای شروع ضبط ویدیو زمانی که افسر دکمه‌های صدا را فشار می‌دهد، با تشخیص تعقیب‌های پرسرعت یا در مواقع اضطراری همکاری کرد.

استفاده افسران پلیس از گلکسی زد فلیپ

استفاده افسران پلیس از گلکسی زد فلیپ

در این مرحله، ممکن است به این فکر کنید که «چرا از یک دستگاه Galaxy Z Flip به‌عنوان بادی‌کم استفاده کنیم، درحالی‌که می‌توان از یک دوربین واقعی بدن استفاده کرد؟» خب، به این دلیل که یک بادی‌کم فقط یک هدف را انجام می‌دهد و آن ضبط ویدیو است، درحالی‌که Galaxy Z Flip اهداف زیادی را انجام می‌دهد، ازجمله استفاده از آن برای ارتباط (تماس، متن، داده) و استفاده از برنامه‌های خاص آژانس (پرسش‌های پایگاه داده عدالت کیفری) و موارد دیگر از این قبیل.

این ممکن است باعث شود فکر کنید «هر گوشی هوشمندی می‌تواند این کار را انجام دهد. پس چرا به سراغ دستگاه Galaxy Z Flip برویم؟» خب، این به‌احتمال‌زیاد به این دلیل است که یک گوشی غیرقابل تاشدن ممکن است خیلی بزرگ و نامناسب به‌نظر برسد، اگر آن را روی بدن خود نصب کنید. Galaxy Z Flip اما می‌تواند از وسط تا شود و فضای بسیار کمی را روی بده اشغال کند.

در پایان برنامه آزمایشی، افسران نتایج موفقیت‌آمیز را گزارش کردند. با این کار، دپارتمان‌های کلانتری شهرستان کریگهد و سن بنیتو نیز دستگاه‌های Galaxy Z Flip را پذیرفتند. به‌زودی، 25 اداره پلیس مترو در پنج ایالت، گوشی‌های هوشمند سری Galaxy Z Flip را به‌کار خواهند گرفت.

نظر شما درباره استفاده از گلکسی زد فلیپ به‌عنوان بادی‌کم افسران پلیس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی