حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شلوار جین مخصوص Galaxy Z Flip معرفی شد: همکاری Dr Denim با Samsung

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ

در حقیقت اینطور باید گفت با خرید این شلوار جین ۱۴۹۹ دلاری یک Galaxy Z Flip 3 هم خواهید داشت! بله، این همکاری Dr Denim با Samsung است که در آن شاهد ارایه شلوار جین مخصوص دارندگان Galaxy Z Flip هستیم. اما واقعا شلوار مخصوص یک موبایل چه تفاوتی خواهد داشت؟

شلوار جین مخصوص Galaxy Z Flip

یا توجه به قیمت گلکسی Z Flip 3 می توان گفت که نخریدن آن توسط کاربرانی که در رده قیمتی پرچمدار هزینه می کنند، چیزی به جز فاکتور قیمت است. با این حال این دستگاه خاص توانسته توجهات خوبی را به خود جلب کند.

اگر شما یک شرکت هوشمند باشید و محصولی متفاوت تولید نمایید، به دنبال آن خواهید بود که از تک تک ابعاد تفاوت آن با دیگر محصولات بازار استفاده خواهید کرد تا خود را برتر نمایش دهید. البته این لزوما به معنی صحیح بود این تفاوت نیست. مثلا تبلیغات بلک بری پاسپورت را به یاد دارید که نقشه روی نمایشگر مربعی آن خوب بود؟ خب بقیه اش چه؟! به هر صورت؛ به همکاری سامسونگ با دکتر دنیم می پردازیم.

همکاری Dr Denim با Samsung برای تولید شلواز مخصوص گلکسی زد فلیپ

همکاری Dr Denim با Samsung برای تولید شلواز مخصوص گلکسی زد فلیپ

مهم نیست که کدام گلکسی زد فلیپ را دارید. این دستگاه از وسط تا می شود و تقریبا ابعادی مربعی طور را خواهد داشت. خب داشتن این گوشی در جیب از بابت ارتفاع کمتر بهتر است اما از بابت ضخامت بیشتر، خیلی جذاب نیست؛ در حقیقت یک حس متفاوت است.

خب، دکتر دنیم که پیش از این در سال ۲۰۱۷ هم همکاری مشابهی با گوگل و برای گوشی های پیکسل داشته است؛ این بار با سامسونگ همکاری کرده و یک شلوار جین مخصوص گلکسی Z Flip را طراحی می کند. خب این شلواز جین چه تفاوتی با دیگر شوارها دارد؟

اجازه بدهید ابتدا ویدیو کوتاه رسمی Samsung و Dr Denim را ببینیم:

 

همانطور که دیدید، در این شلوار جین از جیب های بزرگ خداحافظی می شود! در حقیقت این شلوار جیب پشتی ندارد. جیبی که عموما موبایل خود را در آن می گذاریم اما خب دوست من، کیف پول را کجا بگذاریم؟! به هر حال جای خالی این جیب ها با رنگ متفاوت برجسته می شود.

حذف جیب های پشتی از شلواز مخصوص گلکسی زد فلیپ

حذف جیب های پشتی از شلواز مخصوص گلکسی زد فلیپ

همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، یک جیب کوچک روی پای سمت راست وجود دارد که می توانید Galaxy Z Flip خود را در آن قرار دهید. این یک جین روشن ساده آبی است که خیلی ظاهر صنعتی طوری هم دارد اما جالب است. همچنین روی جیب اصلی سمت راست هم یک Z بزرگ دارید.

Samsung X Dr Demin - Z Flip Pocket Denimm

Samsung X Dr Demin – Z Flip Pocket Denimm

قیمت شلوار مخصوص گلکسی زد فلیپ و تعداد محدود آن

همانطور که بالاتر گفتیم قیمت این شلوار جین ۱۴۹۹ دلار است که گلکسی زد فلیپ ۳ همراه آن ارایه می شود! اینجا شاید بگویید خب گلکسی زد فلیپ ۳ که خود ۹۹۹ دلار است و این چرا ۵۰۰ دلار گران تر باید باشد؟ خب باید بگویم که این قیمت استرالیا است و مشخص نشده که قیمت بر اساس دلار استرالیا است یا امریکا. اگر دلار استرالیا باشد قیمت آن حدود ۱۱۱۷ دلار امریکا می شود که شاید کمی قابل پذیرش تر باشد.

از “قابل پذیرش بودن” قیمت گفتیم و همزمان باید بگوییم که فقط ۴۵۰ عدد از این شلوار فروخته می شود که در بسته بنده خاص و شکیلی قرار است ارایه شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید جذاب باشد که یک موبایل را با شلوار مخصوص آن بخرید؟ فکر می کنم حداقل ۴۵۰ هوادار دوآتیشه برای این محصول وجود داشته باشد اما در مجموع فکر می کنید این ترند می تواند ادامه دار باشد؟ شما حاضر هستید یک محصول پوشاک با طراحی مخصوص موبایل خود را بخرید؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

به نظر کار جالبیه ولی خب قیمتش عجیبه

فکر می کنم قیمتش باید با گوشی معمولی یکی بود.

Auroro

این مسخره بازیا چیه جدیدا مد شده؟

Mohammadr

راحت میره تو جیب
راحت از جیب بیرون میاد
7،8 سالی از جی ال ایکس عقبن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)