حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات گلکسی واید ۷ سامسونگ فاش شد: مشابه گلکسی M15

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در حال کار بر روی مدل جدیدی از سری Galaxy Wide است. این تلفن هوشمند موفق به کسب گواهینامه های مختلفی شده که نشان‌دهنده رونمایی آن در آینده‌ای نزدیک است. در ادامه نگاهی به مشخصات فاش شده سامسونگ گلکسی واید ۷ خواهیم انداخت.

مشخصات گلکسی واید ۷ سامسونگ در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شد

گلکسی Wide 7 با شماره مدل SM-M156S در میان داده های کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. داده های گوگل پلی تایید می‌کنند که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین خواهد کرد.

این گوشی دارای دو هسته با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته با فرکانس ۲ گیگاهرتز بوده و از پردازنده گرافیکی Mali G57 برخوردار است. Galaxy Wide 7 به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ و رابط کاربری One UI به دست کاربران خواهد رسید.

Galaxy M15 5G

لیست کنسول گوگل پلی، مشخصات بیشتری از گلکسی واید ۷ سامسونگ را نیز نشان می‌دهد. هم‌اکنون می‌دانیم که این گوشی هوشمند با حافظه های رم ۴ گیگابایتی، ۶ گیگابایتی و ۸ گیگابایتی قابل‌تهیه خواهد بود. این دستگاه به صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ پیکسل (FullHD+) با تراکم 450ppi مجهز می‌شود.

متاسفانه داده های کنسول گوگل پلی، سایر مشخصات این تلفن هوشمند مانند ظرفیت باتری، جزئیات دوربین و تاریخ رونمایی را فاش نمی‌کنند. با توجه به برخورداری Galaxy M15 5G از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۶۱۰۰ پلاس، انتظار می‌رود که Galaxy Wide 7 ویژگی‌ های مشابهی با این مدل داشته باشد.

نگاهی کوتاه به مشخصات Galaxy M15

مطابق با گزارش منبع، سامسونگ گلکسی M15 5G دارای باتری پرظرفیت ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری بوده و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می‌کند. این دستگاه دارای یک صفحه نمایش Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۲۴۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۹۰ هرتزی است که حداکثر روشنایی ۸۵۰ نیت را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی درون یک ناچ قطره‌ای شکل قرار دارد.

گلکسی M15 5G سامسونگ با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپری معرفی شد

در قاب پشتی Galaxy M15 سه لنز دوربین دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین های فوق‌عریض و ماکرو به‌ترتیب از سنسور های ۵ و ۲ مگاپیکسلی استفاده شده است. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به سنسور اثرانگشت موجود بر روی دکمه پاور، برخورداری از اندروید ۱۴ و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۳ اشاره کرد.

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی