حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی پد ۷ با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و نمایشگر OLED در راه است

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

شیائومی پد ۶ در آوریل سال گذشته میلادی با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ معرفی شد. یک افشای اطلاعاتی جدید نشان می‌دهد که تبلت شیائومی پد ۷ بسیار توانمندتر از نسل قبل بوده و به تراشه پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز می‌شود. انتظار داریم که این محصول در ماه سپتامبر رونمایی شود.

تبلت شیائومی پد ۷ با بدنه‌ای فلزی و نمایشگر بزرگ از راه می‌رسد

یک افشاگر اطلاعات چینی، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو برخی از مشخصات Xiaomi Pad 7 را به‌اشتراک گذاشت. ادعا می‌شود که این تبلت به‌همراه گوشی های سری شیائومی ۱۵ رونمایی خواهد شد. سری Pad 7 در ابتدا دارای دو مدل استاندارد و پرو خواهد بود. احتمالاً شاهد همان استراتژی قبلی شیائومی هستیم، که Pad 6 Max 14 و Pad 6S Pro پس از معرفی مدل های استاندارد و پرو معرفی شدند.

Xiaomi Pad 7

همان‌طور که منبع این گزارش اشاره می‌کند، تبلت های سری شیائومی پد ۷ دارای نمایشگر های بزرگی خواهند بود. این سری دارای بدنه‌ای فلزی هستند و انتظار می‌رود که همان زبان طراحی نسل قبل را دنبال کنند. ظاهراً Xiaomi Pad 7 طراحی مربعی شکل ماژول دوربین و خطوط جداکننده موجود در آن را حفظ خواهد کرد.

انتظار می‌رود که سری شیائومی پد ۷ با رابط کاربری HyperOS به دست کاربران برسد و اتصال یکپارچه بین تبلت و سایر دستگاه‌های دارای HyperOS برقرار شود. این دو تبلت آینده شیائومی چندی پیش با شماره مدل های 24091RPADG و 2410CRP4CG موفق به دریافت گواهینامه اتحادیه اقتصادی اوراسیا (EEC) شده‌اند. این دو دستگاه، شیائومی پد ۷ و پد ۷ پرو نام خواهند داشت.

تبلت شیائومی پد ۷ پرو از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی برخوردار بوده و از شارژر ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند

نظر شما درباره این تبلت های آینده شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی