حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی پد ۷ پرو از نمایشگر ۱۴۴ هرتزی برخوردار بوده و از شارژر ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

شایعه شده که شیائومی در حال توسعه تبلت های جدیدی است که احتمالا سری Pad 7 نام خواهند داشت. با وجود آنکه این موضوع هنوز به طور رسمی تأیید نشده، اما برخی از جزئیات این تبلت ها به بیرون درز کرده است. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، برخی از مشخصات تبلت شیائومی پد ۷ پرو را به اشتراک گذاشته است.

احتمالا شیائومی پد ۷ پرو تا اوایل اسفند ماه رونمایی خواهد شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی DCS، تبلت شیائومی پد ۷ پرو دارای صفحه نمایش بزرگ ۱۲.۴۵ اینچی LCD با نسبت ابعاد تصویر ۱۶:۱۰ خواهد بود. انتظار می‌رود که این نمایشگر، رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی داشته باشد. تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، نیروی پردازشی مورد نیاز Xiaomi Pad 7 Pro را تأمین خواهد کرد. گفته می‌شود که این محصول از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. چندی پیش، نسخه چینی شیائومی پد ۷ پرو با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی موفق به دریافت گواهینامه 3C چین شد.

پست Digital Chat Station

همچنین، تبلت شیائومی پد ۷ پرو با شماره مدل 24018RPACG (که مربوط به نسخه جهانی می‌شود) در میان داده های گواهینامه IMDA سنگاپور ظاهر شده است. دریافت این تأییدیه نشان می‌دهد که زمان زیادی تا رونمایی این دستگاه نمانده است. متاسفانه اما هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات دقیق و یا قیمت Xiaomi Pad 7 Pro به بیرون درز نکرده است. چندی پیش نیز، Digital Chat Station، برخی دیگر از مشخصات کلیدی این دستگاه را به اشتراک گذاشته بود. انتظار داریم که شیائومی پد ۷ پرو از صفحه نمایشی با رفرش ریت بالا، دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی و چهار اسپیکر استریو برخوردار باشد.

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، انتظار می‌رود که تبلت شیائومی پد ۷ پرو تا پایان ماه فوریه، در کشور چین رونمایی شود. پیش‌بینی می‌شود که این محصول یک تجربه بهم پیوسته و یکپارچه با سایر دستگاه‌های شیائومی ارائه دهد. احتمالا Xiaomi Pad 7 Pro به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ برخوردار است. همچنین اطلاعاتی درباره یک تبلت جدید از شیائومی با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و صفحه نمایش OLED منتشر شده است. مشخصات مذکور احتمالا مربوط به Xiaomi Pad 7 Max بوده و انتظار می‌رود که در ماه آوریل و در کنار Xiaomi 14 Ultra رونمایی شود.

تبلت شیائومی Pad 6 و Pad 6 Pro رسما معرفی شدند

نظر شما درباره تبلت Xiaomi Pad 7 Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی