حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی Pad 6S Pro برای عرضه جهانی معرفی شد: اولین تبلت با پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ واتی در بازار گلوبال

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، شیائومی

شیائومی Pad 6S Pro به همراه گوشی های Xiaomi 14 و Xiaomi 14 Ultra برای عرضه در بازار جهانی معرفی شد. این تبلت از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲، صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی و رابط کاربری HyperOS برخوردار است. این دستگاه نسخه قدرتمندتر Xiaomi Pad 6 بوده و برای اولین بار در چین معرفی شد.

تبلت شیائومی Pad 6S Pro از یک نمایشگر 3K با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی برخوردار است

شیائومی پد ۶ اس پرو از یک صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی LCD با وضوح 3K و رفرش‌ ریت ۱۴۴ هرتزی بهره می‌برد. این نمایشگر نسبت ابعاد تصویر ۳:۲ داشته و از دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای Pad 6S Pro تاچ سمپلینگ ریت ۲۴۰ هرتزی داشته و حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همان‌طور که در ابتدا اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ کوالکام نیروی پردازشی مورد نیاز این تبلت را تأمین می‌کند. این محصول از رم های LPDDR5x و حافظه داخلی UFS 4.0 بهره می‌برد. این دستگاه به طور پیش‌فرض از رابط کاربری HyperOS مبتنی بر اندروید ۱۴ برخوردار است.

Xiaomi Pad 6S Pro

باتری شیائومی پد ۶ اس پرو ظرفیت‌ ۱۰,۰۰۰ میلی‌آمپری داشته و توسط آداپتور ۱۲۰ واتی شارژ می‌شود. این دستگاه، اولین تبلت در بازار جهانی با قابلیت پشتیبانی از شارژر ۱۲۰ واتی است. از دیگر ویژگی های Xiaomi Pad 6S Pro می‌توان به پشتیبانی از WiFi 7، بلوتوث ۵.۳ و USB 3.2 نسل ۱ اشاره کرد. این دستگاه از دوربین دوگانه ۵۰ (اصلی) + ۲ مگاپیکسلی (تشخیص عمق) بهره‌مند است. دوربین سلفی نیز وضوح ۳۲ مگاپیکسلی دارد. تبلت شیائومی Pad 6S Pro از ۶ اسپیکر برخوردار بوده و از صفحه کلید و قلم پشتیبانی می‌کند.

قیمت شیائومی پد ۶ اس پرو 

مطابق با گزارش Gizmochina، نسخه ۶ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی Xiaomi Pad 6S Pro با قیمت ۶۹۹ یورو به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه تنها در رنگ مشکی قابل تهیه بوده؛ و صفحه کلید و قلم آن نیز به ترتیب قیمت های ۱۶۹ و ۹۹ دلاری دارد. قیمت این تبلت شیائومی ممکن است در مناطق مختلف، متفاوت باشد.

شیائومی 14 و 14 اولترا به‌ترتیب با قیمت 999 و 1499 یورو برای بازار جهانی معرفی شدند

نظر شما درباره Xiaomi Pad 6S Pro چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی