حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۳ در میان داده های بنچمارک Geekbench ظاهر شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، کوالکام

تراشه میان‌رده آینده کوالکام، اسنپدراگون 7s نسل ۳ در میان داده های بنچمارک Geekbench مشاهده شده است. به‌طور معمول، چیپست هایی که دارای حرف «s» در نام خود هستند، نسبت به نسخه استاندارد کمی ضعیف‌تر خواهند بود. این روند در Snapdragon 7s Gen 3 نیز دیده می‌شود و عملکرد تقریباً یکسانی با Snapdragon 7 Gen 3 دارد.

عملکرد تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۳ پیشرفت بسیار زیادی نسبت به نسل قبل ندارد

داده های بنچمارک Geekbench 6.3 عملکرد Snapdragon 7s Gen 3 را نشان می‌دهند. این چیپست در تست تک هسته‌ای موفق به دریافت امتیاز ۱,۱۵۷ شده و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۳,۱۵۷ را ثبت کرده است. اسنپدراگون ۷ نسل ۳ در این بنچمارک موفق به دریافت امتیازات ۱,۱۴۷ و ۳,۱۲۹ می‌شود. همان‌طور که می‌بینید، عملکرد این دو تراشه بسیار شبیه یکدیگر است.

داده های بنچمارک Geekbench

این تراشه آینده کوالکام در مقایسه با نسل قبل، یعنی Snapdragon 7s Gen 2 پیشرفت جزئی داشته است. این چیپست در بخش تک هسته‌ای حدود ۱۵ درصد افزایش عملکرد داشته و در بخش چند هسته‌ای نیز شاهد افزایش ۱۲ درصدی عملکرد هستیم. این روند هیجان کمی را در بین علاقه‌مندان ایجاد می‌کند. تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۳ به یک CPU با معماری سه کلاستر مجهز شده است. هسته اصلی دارای فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز بوده و سه هسته دیگر با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز کار می‌کنند. چهار هسته دیگر دارای فرکانس پایین‌تر، ۱.۸ گیگاهرتز، خواهند بود.

شایعات حاکی از آن است که این چیپست آینده کوالکام، به هسته های Cortex-A720 مجهز می‌شود. Snapdragon 7s Gen 3 دارای پردازنده گرافیکی Adreno 810 با کلاک ۴۸۰ مگاهرتز خواهد بود. انتظار می‌رود که این تراشه آینده کوالکام، عملکرد قابل اعتمادی را در اختیار کاربران قرار دهد اما نباید انتظار ارتقاء زیادی در بخش افزایش عملکرد نسبت به نسل قبل داشت.

مطابق با گزارش Gizmochina، با وجود آنکه هنوز این موضوع به‌طور رسمی تأیید نشده، اما انتظار داریم که Snapdragon 7s Gen 3 با گوشی شیائومی Redmi Note 14 Pro معرفی شود؛ زیرا که اسنپدراگون 7s نسل ۲ نیز به‌همراه Redmi Note 13 Pro معرفی شد.

ردمی نوت ۱۴ پرو احتمالا با تراشه Snapdragon 7s Gen 3 از راه می‌رسد

نظر شما درباره این تراشه میان‌رده آینده کوالکام چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی