حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۴ پرو احتمالا با تراشه Snapdragon 7s Gen 3 از راه می‌رسد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

شیائومی هر ساله گوشی های هوشمند سری Redmi Note خود را به‌روز می‌کند. سری ردمی نوت ۱۳ در سپتامبر ۲۰۲۳ معرفی شد، پس متعجب نخواهیم شد اگر بدانیم که سری Redmi Note 14 در دست توسعه قرار دارد. هم‌اکنون برخی از مشخصات کلیدی ردمی نوت ۱۴ پرو به‌بیرون درز کرده است.

ردمی نوت ۱۴ پرو به نمایشگر AMOLED با وضوح 1.5K مجهز می‌شود

برخی از جزئیات ردمی Note 14 Pro لو رفته است. افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی چینی ویبو، ادعا کرد که سری ردمی نوت ۱۴ با تمرکز بر روی قابلیت های دوربین و طراحی زیبا، در دست توسعه قرار دارد. DCS معتقد است که یکی از گوشی های هوشمند این سری به صفحه نمایش AMOLED با وضوح 1.5K و رفرش‌ریت بالا مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود که تراشه SM7635 (اسنپدراگون 7s نسل ۳) نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را تأمین کند.

پست Digital Chat Station

با وجو آنکه Digital Chat Station دقیقاً نمی‌گوید که درباره کدامیک از اعضای سری Redmi Note 14 صحبت می‌کند، اما با توجه به مشخصات فاش شده می‌توانیم حدس بزنیم که این افشاگر اطلاعات درباره ردمی نوت ۱۳ پرو صحبت می‌کند. زیرا که Redmi Note 13 Pro از تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۲ برخوردار بود. پس عجیب نیست که جانشین این تلفن هوشمند به تراشه اسنپدراگون 7s نسل ۳ مجهز شود.

گفته می‌شود که شیائومی ردمی نوت ۱۴ پرو از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری (با حتی بیشتر) بهره‌مند خواهد بود. در حالی که تاریخ رونمایی این تلفن های هوشمند آینده شیائومی هنوز مشخص نیست، با توجه به استراتژی های قبلی این شرکت انتظار داریم که ردمی نوت ۱۴ پرو به همراه سایر اعضای این سری، در پاییز ۲۰۲۴ برای عرضه در بازار چین معرفی شود. احتمالا این سری در اوایل ۲۰۲۵ راهی بازار جهانی خواهد شد.

توجه کنید که اطلاعات مذکور، تنها در حد شایعه بوده و شیائومی هنوز هیچ‌یک از جزئیات سری Redmi Note 14 را تایید نکرده است. ما باید منتظر اعلامیه های رسمی یا افشای اطلاعات بیشتری باشیم تا تصویر واضح‌تری از این گوشی های هوشمند آینده شیائومی به‌دست آوریم.

ردمی نوت ۱۴ شیائومی برای رقابت بهتر با ریلمی ۱۲ طراحی می‌شود

ردمی نوت ۱۳ پرو شیائومی با Snapdragon 7s Gen 2 رسما معرفی شد: شروع از معادل ۱۹۱ دلار

نظر شما درباره سری Redmi Note 14 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی