حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکربندی و رنگ های موتورولا Edge 50 Neo لو رفت

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

یک گوشی جدید از سری Edge 50 موتورولا به‌زودی وارد بازار خواهد شد. هم‌اکنون، پیکربندی و رنگ های موتورولا Edge 50 Neo به‌بیرون درز کرده است. همان‌طور که از نام این تلفن هوشمند میان‌رده پیداست، جانشین Edge 40 Neo خواهد شد.

موتورولا Edge 50 Neo با ۱۲ گیگابایت حافظه رم در راه است

در حال حاضر، سری موتورولا اج ۵۰ شامل مدل های پرو، اولترا و فیوژن می‌شود. فاش شده است که موتورولا Edge 50 Neo در دو پیکربندی مختلف عرضه خواهد شد. کاربران می‌توانند این تلفن هوشمند را با ۸ گیگابایت حافظه رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی تهیه کنند. این گوشی میان‌رده آینده موتورولا در رنگ های خاکستری، آبی، شیری و Poinciana (قرمز) عرضه می‌شود. برخی از این رنگ ها دارای گواهینامه پنتون هستند. این اولین باری است که اطلاعاتی درباره موتورولا اج ۵۰ نئو منتشر می‌شود. انتظار می‌رود که در آینده‌ای نزدیک، جزئیات بیشتری درباره این دستگاه به‌بیرون درز کند.

Edge 40 Neo

با وجود آنکه منتظر رونمایی Edge 50 Neo هستیم، اما یک یادآوری سریع از مشخصات سخت‌افزاری Edge 40 Neo، باعث می‌شود تا بتوانیم ایده‌ای درباره این گوشی آینده موتورولا داشته باشیم. اج ۴۰ نئو دارای یک صفحه نمایش ۶.۵۵ اینچی POLED با رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی و تاچ سمپلینگ ریت ۳۶۰ هرتزی است. تراشه مدیاتک Dimensity 7030 وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را بر عهده دارد. این دستگاه حداکثر با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. این تلفن هوشمند به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۳ عرضه شده و موفق به دریافت دو به‌روزرسانی اندروید می‌شود.

موتورولا اج ۴۰ نئو با قیمت حدود ۳۰۰ دلار عرضه می‌شود

مطابق با گزارش منبع، موتورولا Edge 40 Neo به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال (OIS) و دوربین فوق‌عریض ۱۳ مگاپیکسلی (با قابلیت عکسبرداری ماکرو) مجهز شده است. برای دوربین سلفی این گوشی موتورولا یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده؛ این دستگاه از باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ ۶۸ واتی پشتیبانی می‌کند. Edge 40 Neo با برخورداری از استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به سنسور اثرانگشت زیر صفحه نمایش، Dolby Atmos، NFC ‌و اسپیکر های دوگانه استریو اشاره کرد. این گوشی موتورولا در کشور هند در محدوده قیمت ۲۵,۰۰۰ روپیه (حدوداً معادل ۳۰۰ دلار) عرضه می‌شود.

موتورولا Edge 40 Neo با تراشه دیمنسیتی ۷۰۳۰ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

 

نظر شما درباره گوشی های میان‌رده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی