حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عینک واقعیت افزوده اپل به این زودی‌‌ها عرضه نمی‌شود

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اپل

اپل در اوایل سال جاری میلادی ویژن پرو را با قیمت بسیار زیادی معرفی کرد و در حالی که این شرکت به دنبال فروش این هدست در کشورهای دیگر است، تقاضا برای این محصول ضعیف‌تر از حد انتظار ظاهر شده است. یکی از مهم‌ترین دلایل فروش کم ویژن پرو، قیمت تمام شده دستگاه است. به همین دلیل، اپل قصد دارد در آینده با معرفی یک نسخه ارزان‌تر از هدست خود، فروش محصولات واقعیت افزوده‌اش را بهبود ببخشد. در کنار نسخه نسبتاً ارزان‌تر هدست ویژن پرو، اپل همچنین در حال کار بر روی یک عینک واقعیت افزوده به نام Apple Glass می‌باشد.

عینک واقعیت افزوده اپل دیرتر از آنچه در ابتدا انتظار می‌رفت عرضه خواهند شد، زیرا این محصول در مراحل اولیه توسعه قرار دارد

ویژن پرو، اولین محصول اپل در حوزه AR به شمار می‌رود و پایه گذار یک خانواده جدید از محصولات برای اپل بوده است. نسخه مقرون به صرفه‌تر این هدست در ماه‌های اخیر سر و صدای زیادی به همراه داشته است، با این حال طی این مدت شایعاتی هم درباره عینک هوشمند این شرکت به گوش رسیده است. گفته می‌شود عینک اپل گلس(Apple Glass) در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد، اما به نظر می‌رسد که عرضه این عینک هوشمند کمی زمان می‌برد، زیرا اپل قصد دارد آن را به محصولی سبک، مقرون به صرفه و قدرتمند تبدیل کند.

طبق گزارش جدیدی که مارک گورمن از بلومبرگ منتشر کرده است، اپل گلس در مراحل اولیه توسعه خود قرار دارد و چند سال دیگر طول می‌کشد تا شاهد معرفی آن باشیم. اپل گلس درست مانند ویژن پرو یک محصول واقعیت افزوده خواهد بود، اما با توجه به اندازه و شکل کوچک‌تر، می‌تواند یکسری ویژگی‌های جدید را ارائه دهد و به احتمال زیاد، با استقبال بیشتری از طرف کاربران مواجه خواهد شد.

پیش از این شایعه شده بود که عینک‌های هوشمند اپل بین سال‌های 2026 و 2027 عرضه می‌شوند، اما مارک گورمن می‌گوید که هیچ‌کس در این شرکت باور ندارد که عینک هوشمند اپل در تاریخ برنامه ریزی شده آماده معرفی باشد. لازم به ذکر است که تاریخ ذکر شده از همان ابتداء نیز بسیار خوشبینانه به نظر می‌رسید،چرا که اپل، ویژن پرو را به تازگی معرفی کرده است و تصور اینکه کوپرتینویی‌ها بتوانند سخت‌افزار این محصول را در دل یک عینک هوشمند جا کند، بسیار سخت می‌باشد

در حال حاضر، هیچ تاریخی برای زمان عرضه Apple Glass وجود ندارد. با این حال، از آنجایی که توسعه این محصول شروع شده است، امیدواریم که برای تجربه این محصول مدت زمان زیادی منتظر نمانیم.

نظر شما درباره اپل گلس چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر