حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل مدت زمان گارانتی صفحه نمایش سری پیکسل 8 را تمدید کرد

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | گوگل

حدودا ۶ ماه پیش بود که در ترنجی درباره مشکل صفحه نمایش پیکسل 8 پرو و پاسخ عجیب گوگل درباره آن، برای شما نوشنیم. در آن زمان گوگل تأکید کرد که این مشکل تأثیری بر روی عملکرد و سلامت دستگاه نمی‌گذارد. اما اخیراً کاربران خبر از مشکلات جدیدی در گوشی‌های خود داده‌اند، برخی از دارندگان پیکسل 8 یکسری موارد عجیب و غریب را در صفحه نمایش گوشی‌های خود مشاهده کرده‌اند. مشکلی در صفحه نمایش وجود دارد که منجر به ایجاد خطی روی صفحه می شود. گوگل نیز در واکنش به این مشکل، گارانتی سری پیکسل 8 را تمدید کرده است.

گوگل یک گارانتی نمایشگر تمدید شده برای کاربران پیکسل 8 ارائه می‌کند

به گزارش androidheadlines، خطوط دقیقاً مانند خطوط گوشی‌های OnePlus، صورتی هستند. مسئله دیگر مشکل سوسو زدن نمایشگر است. این یک مشکل تأسف بار است، زیرا پیکسل 8 هنوز یک گوشی نسبتاً جدید است. در حالی که ما اخبار مربوط به پیکسل 9 را دنبال می‌کنیم، پیکسل 8 هنوز یک گوشی عالی محسوب می‌شود.

بر اساس یک گزارش جدید، گوگل برای افرادی که این مشکلات را دارند گارانتی تمدید شده ارائه کرده است و کاربران پیکسل 8 به مدت سه سال تحت پوشش هستند. اگر صفحه نمایش گوشی شما در طول این سه سال هیچ مشکلی را تجربه نکند، پس با خیال راحت می‌توان گفت که دستگاه شما مشکلی ندارد.

گارانتی پیکسل 8

ذکر این نکته نیز ضروری است که برای دریافت این گارانتی یکسری شرایط وجود دارد. اولین و مهم‌ترین نکته، تجربه کردن حداقل یکی از این مشکلات است. نکته بعدی این است که دستگاه شما به نوعی شناسه نیاز دارد تا به گوگل اطلاع دهد که گوشی شما واجد شرایط برنامه تعمیر است. به عنوان مثال شماره IMEI دستگاه.

تمدید گارانتی، علاوه بر دارندگان فعلی، برای خریداران احتمالی پیکسل 8 نیز خبر بسیار خوبی محسوب می‌شود. آخرین سری از گوشی‌های پرچمدار گوگل از ویژگی‌های جذابی مانند هفت سال پشتیبانی نرم‌افزاری، پردازنده تنسور G3 و مدل زبانی جمنای نانو بهره می‌برد.

نظر شما درباره مشکل پیش آمده چیست؟ آیا اقدام گوگل را کافی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی