حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل جدید تبلت شیائومی ردمی پد SE با صفحه نمایش کوچک تر لو رفت

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

شیائومی پس از معرفی ردمی پد پرو در سال جاری، در حال آماده شدن برای گسترش مجدد سری ردمی پد خود می‌باشد. این بار، به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد یک نسخه کوچک‌تر از ردمی پد SE را با صفحه نمایش 8.7 اینچی و اتصال 4G به صورت جهانی عرضه کند.

به نظر می‌رسد شیائومی به زودی نسخه جدیدی از تبلت ردمی پد SE را منتشر خواهد کرد

این شرکت تاکنون تبلت‌هایی مانند نسل اول ردمی پد SE و ردمی پد پرو را به بازار عرضه کرده است. بر اساس گزارش‌های اولیه پایگاه داده IMEI، عضو جدید خانواده ردمی پد می‌تواند مدل دیگری از تبلت ردمی پد SE باشد. با این حال، شایعه شده است که مدل جدید به طور قابل توجهی کوچک‌تر از نسخه فعلی خواهد بود که دارای صفحه نمایش 11 اینچی مانند است.

همانطور که تصاویر زیر نشان می‌دهد، سایت Gizmochina شواهدی پیدا کرده است که نشان می‌دهد شیائومی در حال توسعه نسخه‌ای از تبلت اقتصادی خود با صفحه نمایش 8.7 اینچی است که اندازه صفحه نمایش کاملاً جدیدی برای شیائومی خواهد بود. در حالی که تبلت‌های شیائومی معمولاً از یک صفحه نمایش حداقل 10 اینچی استفاده می‌کنند، این شرکت قبلاً با Mi Pad 4 را که شش سال از عرضه آن می‌گذرد، با صفحه نمایش 8 اینچی روانه بازار کرده است. در کمال تعجب، ردمی پد SE جدید برخلاف برادر بزرگ‌تر خود از اتصال 4G نیز بهره می‌برد.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که شیائومی، قصد دارد تبلت جدید خود را در در دو نسخه برای بازارهای جهانی و هند عرضه کند که با شماره مدل‌های 24076RP19G و 24076RP19I نشان داده شده‌اند. با توجه به اینکه مدل فعلی Redmi Pad SE دارای چیپست Snapdragon 680 است، ما گمان می‌کنیم که نسخه جدید به قدری قدرتمند نباشد که بتواند با تبلت‌های جمع و جور بازار مانند Apple iPad mini 6 یا Lenovo Legion Tab رقابت کند. در عوض، این تبلت احتمالاً به عنوان رقیب ارزان‌تر Lenovo Tab M8 یا Tab M9 خواهد بود. بر اساس شماره مدل نسخه اصلی محصول، به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد ماه آینده این تبلت را در برخی بازار‌ها عرضه کند.

نظر شما درباره محصول جدید شیائومی چیست؟ آیا به تبلت‌های کوچک علاقه‌مند هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
علی ستاری‌فر