حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر، مشخصات و قیمت ردمی Pad SE شیائومی فاش شد

نوشته

8 ماه قبل | یک دیدگاه | تبلت، ردمی، رندر، شایعات

اکتبر سال گذشته میلادی بود که ردمی اولین تبلت خود را با نام Redmi Pad به طور همزمان در هند و اروپا معرفی کرد. مدل پایه این محصول در بازار اروپا با قیمت ۲۷۹ یورو عرضه شد. هم اکنون رندر، مشخصات و قیمت ردمی Pad SE به بیرون درز کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

مشخصات ردمی Pad SE فاش شد: برخورداری از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰

مشخصات و قیمت ردمی Pad SE به همراه رندر های این دستگاه فاش شده است. گفته می‌شود که این تبلت در سه رنگ خاکستری، سبز و بنفش قابل تهیه خواهد بود. ردمی پد اس ای از یک صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل برخوردار است. این پنل توانایی تولید رنگ های ۸ بیتی، رفرش ریت ۹۰ هرتزی و حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را خواهد داشت. نسبت کنتراست نمایشگر Redmi Pad SE معادل ۱۵۰۰:۱ بوده و ۷۰ درصد از فضای رنگی NTSC را پوشش می‌دهد. گفته می‌شود که نمایشگر این دستگاه، ۸۴.۴ درصد از پنل جلویی را به خود اختصاص داده است.

رندر Redmi Pad SE

رندر Redmi Pad SE

تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز ردمی پد اس ای را بر عهده خواهد داشت. این دستگاه مجهز به بلندگوهای چهارگانه است که از Dolby Atmos پشتیبانی می‌کنند. دوربین اصلی موجود در قاب پشتی این تبلت آینده ردمی رزولوشن ۸ مگاپیکسلی داشته و از دریچه دیافراگم f/2.0 برخوردار است. دوربین سلفی این محصول نیز با سنسور ۵ مگاپیکسلی خود دارای دریچه دیافراگم f/2.2 است‌. این تبلت دارای ویژگی FocusFrame است که به طور خودکار سوژه‌ها را ردیابی کرده و در حین تماس ویدیویی، سوژه ها را در مرکز قاب نگه می‌دارد.

رندر ردمی پد اس ای

رندر ردمی پد اس ای

ادعا می‌‌شود که Redmi Pad SE دارای یک باتری پرظرفیت ۸,۰۰۰ میلی آمپری بوده و از شارژ ۱۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. این محصول از درگاه USB type-C برخوردار خواهد بود. گفته می‌شود که این تبلت می‌تواند به لطف باتری پرظرفیت خود تا ۲۱ ساعت به پخش مداوم ویدئو و ۱۲ ساعت بازی ادامه دهد.

رندر ردمی پد اس ای

رندر ردمی پد اس ای

ردمی پد اس ای به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI برخوردار است. گفته می‌شود که این دستگاه دارای وزن ۴۷۸ گرمی و ابعاد ۱۶۷.۰۸×۲۵۵.۵۳×۷.۳۶ است. از دیگر ویژگی های این تبلت آینده ردمی می‌توان به برخورداری از وای فای ۵ گیگاهرتز، بلوتوث ۵.۰، درگاه USB type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا اشاره کرد.

قیمت ردمی پد اس ای در اروپا فاش شد

ردمی پد اس ای، یک تبلت مقرون به صرفه خواهد بود. این دستگاه از قابلیت تماس و سنسور اثر انگشت برخوردار نیست. این محصول از قابلیت تشخیص چهره، برای مقاصد امنیتی پشتیبانی می‌کند. این تبلت برای بهبود تجربه کاربر، با Redmi Stylus for Pad سازگار خواهد بود. Redmi Pad SE در سه رنگ خاکستری، بنفش و سبز عرضه می‌شود. نسخه ۴ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی این دستگاه با قیمت ۱۹۰ یورو در اروپا عرضه خواهد شد.

تبلت ارازن شیائومی Redmi Pad رسما معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت مقرون به صرفه آینده ردمی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

ای کاش 778 جی داشت

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی