حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پوستر ردمی پد اس ای از سوی شیائومی منتشر شد: تأیید رندر های فاش شده

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | تبلت، ردمی

سرانجام دیروز رویداد شیائومی برگزار شد و این غول فناوری چینی، تعدادی از محصولات مورد انتظار را رونمایی کرد. انتظار می‌رفت که Redmi Pad SE نیز در همین رویداد معرفی شود. احتمالا اما شیائومی تصمیم گرفته که رونمایی از آن را به آینده موکول کند، تا این تبلت درخشش خود را در میان سایر دستگاه های پرچمدار از دست ندهد. هم اکنون، پوستر ردمی پد اس ای منتشر شده که رندر های فاش شده این دستگاه را تأیید می‌کند.

تبلت ردمی پد اس ای به زودی برای عرضه در بازار جهانی معرفی می‌شود 

چندی پیش، تبلت ردمی پد اس ای در میان داده های وب‌سایت گواهینامه TDRA مشاهده شد. دریافت این گواهی تایید می‌کند که تبلت مورد بحث، به زودی برای عرضه در بازار جهانی معرفی خواهد شد. صفحه توییتر شیائومی با انتشار پوستر ردمی پد اس ای، طراحی جزئی از این محصول را به اشتراک گذاشت. تصویر به اشتراک گذاشته شده، صفحه نمایش Redmi Pad SE را با حاشیه های قابل توجه آن نشان می‌دهد. شیائومی با پیام این توییت، تأیید کرده که ردمی پد اس ای به همراه قلم Stylus ارائه می‌شود. شیائومی نوشت:«چیز دیگری در راه است! از تجربه صوتی-بصری در #RedmiPadSE جدید شگفت زده می‌شوید!»

پست به اشتراک گذاشته شده از سوی شیائومی

مطابق با گزارش Thetechoutlook، متاسفانه سایر جزئیات این تبلت هنوز (به طور رسمی) منتشر نشده است. این دستگاه در سایر وب‌سایت های دریافت گواهینامه مانند 3C، EEC، IMDA، Safety Korea و FCC با شماره مدل 23073RPBFG مشاهده شده است. رندر های منتشر شده از ردمی پد اس ای نشان داد که این دستگاه با سه رنگ قابل تهیه خواهد بود. این رندر ها همچنین فاش کردند که این تبلت آینده ردمی از چهار اسپیکر به همراه پشتیبانی از Dolby Atmos، برخوردار خواهد بود. رندر های فاش شده، کاملاً شبیه تصویریست که شیائومی در توییتر خود به اشتراک گذاشته است.

رندر Redmi Pad SE

با توجه به داده های بنچمارک Geekbench، انتظار می‌رود که Redmi Pad SE از تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم برخوردار باشد.‌ لیست بنچمارک مذکور همچنین نشان داد که این دستگاه به طور پیش‌فرض از سیزدهمین نسخه اندروید بهره می‌برد. Redmi Pad SE از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به همراه صفحه نمایش ۹۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. باتری این دستگاه ظرفیت ۸,۰۰۰ میلی آمپری داشته و به وسیله آداپتور ۱۰ واتی شارژ می‌شود. انتظار می‌رود که این تبلت آینده ردمی از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی برخوردار باشد‌. همان طور که گواهی 3C فاش کرده، این دستگاه به همراه یک شارژر ۱۸ واتی عرضه می‌شود.

رندر، مشخصات و قیمت ردمی Pad SE شیائومی فاش شد

با توجه به مشخصات فاش شده، نظر شما درباره ردمی پد اس ای شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی