حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی Redmi Pad SE با قیمت جذاب و باتری پرظرفیت معرفی شد

نوشته

8 ماه قبل | بدون دیدگاه | اخبار، تبلت، ردمی

به تبلت ردمی پد اس ای سلام کنید! برند زیرمجموعه شیائومی یعنی ردمی، سرانجام از تبلت جدید خود با صفحه نمایشی بزرگ رونمایی کرد. این محصول باتری پرظرفیتی داشته و تنها با قیمت ۱۹۹ یورو وارد بازار جهانی خواهد شد. با ترنجی همراه باشید تا نگاهی به Redmi Pad SE بیندازیم.

ردمی پد اس ای از تراشه اسنپدراگون و نمایشگر ۹۰ هرتزی برخوردار است 

تبلت ردمی پد اس ای نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ تأمین می‌کند. این تراشه بر اساس فرآیند ساخت ۶ نانومتری تولید شده است.

تبلت شیائومی Redmi Pad SE از ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی برخوردار بوده و از کارت حافظه microSD نیز (حداکثر تا ۱ ترابایت) پشتیبانی می‌کند. کاربران، می‌توانند این محصول را با ۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت یا ۸ گیگابایت حافظه رم تهیه کنند.

یک صفحه نمایش ۱۱ اینچی LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ پیکسل و رفرش ریت ۹۰ هرتزی، برای این تبلت در نظر گرفته شده است. ردمی ادعا می‌کند که این پنل توانایی تولید حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیت را خواهد داشت. نمایشگر Redmi Pad SE کنتراست ۱۵۰۰:۱ داشته و تاییدیه TUV Rheinland را نیز دارد.

Redmi Pad SE

اگر ردمی پد اس ای را در حالت افقی نگه دارید، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن، بر روی قسمت بالایی قرار می‌گیرد. یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0، برای این تبلت در نظر گرفته شده که توانایی فیلمبرداری 1080p را دارد.

جدیدترین محصول ردمی از «اسپیکر های چهارگانه با اندازه بزرگ» بهره می‌برد. اسپیکر های این دستگاه از صدای Dolby Atmos و Hi-Res پشتیبانی می‌کند.

یک باتری پرظرفیت ۸,۰۰۰ میلی آمپری برای تبلت ردمی پد اس ای در نظر گرفته شده است. این دستگاه از درگاه USB type-C برخوردار بوده اما متاسفانه حداکثر از شارژ ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر مشخصات این تبلت می‌توان به برخورداری از سیزدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری MIUI Pad 14، وزن ۴۷۸ گرمی، وای فای دو فرکانس و بلوتوث ۵.۰ اشاره کرد.

ردمی پد اس ای

قیمت نسخه های مختلف Redmi Pad SE 

مطابق با گزارش GSMArena، تبلت Redmi Pad SE در سه رنگ بنفش، خاکستری گرافیتی و سبز نعنایی عرضه خواهد شد. نسخه ۴ گیگابایتی این دستگاه قیمتی معادل ۱۹۹ یورو داشته و نسخه ۶ گیگابایتی آن با قیمت ۲۲۹ یورو عرضه می‌شود. نسخه ۸ گیگابایت حافظه رم این محصول نیز با قیمت ۲۴۹ یورو به دست کاربران خواهد رسید.

تبلت ارازن شیائومی Redmi Pad رسما معرفی شد

نظر شما درباره Redmi Pad SE چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی