حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی K70 Ultra توسط IMEI تأیید شد: عرضه در بازار جهانی با نام Xiaomi 14T Pro؟

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | ردمی

با وجود آنکه شایعات زیادی درباره سری Redmi K80 منتشر شده است، اما هنوز شاهد عرضه دستگاهی با نام ردمی K70 Ultra نبوده‌ایم. به‌نظر می‌رسد که این تلفن هوشمند در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد. زیرا که این گوشی در میان داده های IMEI مشاهده شده است.

ردمی K70 Ultra با تراشه پرچمدار مدیاتک به‌زودی معرفی خواهد شد

ردمی کی ۷۰ اولترا با شماره مدل 2407FRK8EC در میان داده های IMEI ظاهر شد. حرف C در شماره مدل این دستگاه نشان می‌دهد که در بازار چین عرضه خواهد شد. احتمالاً این گوشی، مانند نسل قبل، راهی بازار جهانی نمی‌شود. البته انتظار داریم که این تلفن هوشمند با نام Xiaomi 14T Pro در بازار جهانی عرضه شود. این گوشی شیائومی نیز چندی پیش در میان داده های IMEI مشاهده شده بود. طبق معمول، لیست IMEI، هیچ‌یک از مشخصات Redmi K70 Ultra را فاش نمی‌کند. اما شایعات منتشر شده، مشخصات این تلفن هوشمند را در اختیار ما قرار داده‌اند.

ردمی کی ۷۰ اولترا در میان داده های IMEI

گفته می‌شود که تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۳۰۰ پلاس وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز ردمی K70 Ultra را بر عهده خواهد داشت. این گوشی از باتری پرظرفیت ۵,۵۰۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود. داده های 3C تأیید کرده‌اند که این دستگاه از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند آینده ردمی حداکثر با ۲۴ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X  و ۱ ترابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 به‌دست کاربران برسد.

شایعه شده است که ردمی کی ۷۰ اولترا دارای یک فریم فلزی پریمیوم با قاب پشتی شیشه‌ای خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی باشد. در قاب پشتی این تلفن هوشمند همچنین شاهد قرارگیری دوربین های فوق‌عریض و ماکرو خواهیم بود.

ردمی K70 Ultra به یک صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K مجهز می‌شود. این دستگاه دارای یک تراشه دو هسته‌ای اختصاصی نمایشگر خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم باشد. همچنین شایعاتی درباره تاریخ رونمایی این تلفن هوشمند به‌بیرون درز کرده است. گفته می‌شود که احتمالاً در ماه جاری میلادی یا در ماه جولای (اواخر خرداد تا اوایل مرداد) شاهد معرفی این دستگاه خواهیم بود. ما منتظر هستیم تا شیائومی، یک اعلامیه رسمی درباره ردمی کی ۷۰ اولترا منتشر کند.

ردمی K70 Ultra با تراشه +Dimensity 9300 مدیاتک در راه است

نظر شما درباره Redmi K70 Ultra چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی