حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی 14T Pro با تراشه Dimensity 9300 مدیاتک عرضه خواهد شد؟

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

سری Xiaomi nT Pro محصولات پرچمدار اقتصادی هستند که تلاش دارند پردازش سطح پرچمدار را با قیمت قابل خریدتر برای طیف بیشتری از کاربران ارائه نمایند. هر چند که در حال حاضر تنها حدود ۵ ماه از رونمایی Xiaomi 13T Pro می‌گذرد اما همین حالا شایعاتی درباره مدل بعدی وجود دارد. شنیده می‌شود که احتمالا شیائومی 14T Pro با تراشه Dimensity 9300 مدیاتک عرضه خواهد شد.

شیائومی 14T Pro

تراشه استفاده شده در نسل قبلی این محصولِ شایعه شده، یعنی Xiaomi 13T Pro از برند مدیاتک تامین می‌شد و مدل دیمنسیتی ۹۲۰۰ پلاس بود. یک تراشه سطح پرچمدار که با ۱ هسته قوی Cortex-X3 سطح پردازشی بالایی را ارائه می‌کرد.

تراشه دیمنسیتی ۹۳۰۰ اما سطح رقابت را به مرحله جدیدی رسانده و ۴ هسته Cortex-X4 دارد. در حقیقت این تراشه اصلا هسته کوچک ندارد و تا دندان مسلح وارد بازار می‌شود.

این تراشه برای اسنپدراگون ۸ نسل ۳ خط و نشان می‌کشد که انتخاب گوشی‌های پرچمدار امسال است. در نتیجه اگر نام مدیاتک خیلی برای شما دوست‌نداشتنی نباشد، می‌تواند گزینه جالبی باشد؛ به خصوص برای یک گوشی پرچمدار اقتصادی.

شیائومی 14T Pro شاید همان ردمی K70 Ultra باشد

در حال حاضر Xiaomi 14T Pro با شماره مدل “2407FPN8EG” برای نسخه جهانی و “2407FPN8ER” برای نسخه ژاپنی در پایگاه داده IMEI رصد شده است. این بدان معناست که این گوشی هوشمند قرار است در مناطق مختلف از جمله ژاپن عرضه شود.

همچنین یک شماره مدل متفاوت برای نسخه چینی، “2407FRK8EC” وجود دارد که با Redmi K70 Ultra مرتبط است. در حالی که ممکن است چند تفاوت در ویژگی‌ها وجود داشته باشد، اما هر دو مدل احتمالا شباهت‌های زیادی داشته باشند.

شیائومی ۱۴ تی پرو دارای اسم رمز “rothko” است و جالب اینجاست که Redmi K70 Ultra نیز با همین اسم رمز در دست توسعه است. شیائومی اغلب اسم رمز سری Redmi K را با الهام از نقاشان انتخاب می‌کند. این بار نوبت به مارک روتکو، نقاش مشهور آمریکایی است.

تاریخ احتمالی رونمایی ردمی K70 Ultra برای اواخر تابستان ۱۴۰۳ پیش‌بینی می‌شود. احتمالا همان حوالی رونمایی Xiaomi 14T Pro هم صورت بگیرد.

نظر شما چیست؟ فکر می‌کنید با این تراشه، شیائومی ۱۴ تی پرو برای شما جذاب خواهد بود؟ توجه داشته باشید که هنوز تا رونمایی رسمی فاصله زیادی داریم و شاید تصمیم‌ها تغییر کنند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)