حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قدرتمندترین گوشی های میان‌رده اندرویدی – خرداد ۱۴۰۳ و طبق بنچمارک AnTuTu

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، حتما بخوانید

بنچمارک AnTuTu، لیست ده تا از قدرتمندترین گوشی های میان‌رده اندرویدی را منتشر کرده است. این تلفن های هوشمند، بالاترین میانگین امتیازات در می ۲۰۲۴ را به‌دست آورده‌اند. در صدر جدول، شاهد درخشش اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ هستیم، و پس از آن مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا، در جایگاه سوم، دیده می‌شود.

وان پلاس Ace 3V: قدرتمندترین گوشی میان‌رده در لیست بنچمارک AnTuTu

بنچمارک AnTuTu، لیست بهترین گوشی های میان‌رده را منتشر کرده که در ماه می ۲۰۲۴ موفق به ثبت بالاترین امتیاز شده‌اند. در این لیست، شاهد دستگاه هایی هستیم که بیش از ۱۰,۰۰۰ بار در بنچمارک AnTuTu تست شدند.

به عنوان مثال، حتی با وجود آنکه در ماه می، گوشی هایی با اسنپدراگون 8s نسل ۳ عرضه شدند، اما شاهد قرارگیری هیچ دستگاهی با این تراشه در لیست «۱۰ گوشی قدرتمند میان‌رده می ۲۰۲۴» نیستیم. OnePlus Ace 3V در جایگاه اول دیده می‌شود. این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ برخوردار بوده و موفق به کسب میانگین امتیاز ۱,۴۳۷,۸۹۶ شده است.

قدرتمندترین گوشی میان‌رده

لیست ۱۰ گوشی قدرتمند میان‌رده در بنچمارک AnTuTu

دومین جایگاه در لیست قدرتمندترین گوشی های میان‌رده می ۲۰۲۴، مربوط به ریلمی GT Neo 6 SE است که از تراشه اسنپدراگون ۷ پلاس نسل ۳ بهره می‌برد. این دستگاه موفق به کسب میانگین امتیاز ۱,۳۸۱,۱۷۳ شده است. ردمی K70E (که در بازار جهانی با نام POCO X6 Pro عرضه می‌شود) با برخورداری از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا موفق به قرارگیری در جایگاه سوم شده است. این دستگاه امتیاز ۱,۳۷۴,۰۱۸ را ثبت کرده است.

همان‌طور که Notebookcheck اشاره می‌کند، سایر گوشی های موجود در لیست بنچمارک AnTuTu نیز، جدیدترین نسل هستند. همان‌طور که می‌توانید در تصویر منتشر شده مشاهده کنید، دستگاه های قرار گرفته در رتبه‌ های برتر اساسا تغییری نسبت به رتبه‌بندی ماه آوریل نداشته‌اند.

لازم به ذکر است که این امتیازات بنچمارک تنها یکی از جنبه‌ هایی است که باید قبل از خرید یک گوشی در نظر بگیرید. باید پیش از خرید یک تلفن هوشمند موارد دیگری مانند صفحه نمایش، عمر باتری، دوربین ها و نرم افزار مورد بررسی قرار گیرد.

نتایج بنچمارک AnTuTu اسنپدراگون ۸ نسل ۴ را ببینید: ثبت امتیازی کمتر از نسل قبل

نظر شما چیست؟ کدام یک از دستگاه های موجود در لیست بنچمارک AnTuTu، برای شما جذاب‌تر از همه است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی