حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات کلیدی موتورولا ریزر ۵۰ در TENAA مشاهده شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

انتظار می‌رود که موتورولا در هفته های آینده، از سری Razr 50 رونمایی کند. چندی پیش، طراحی این تلفن های هوشمند تاشو به‌بیرون درز کرده بود. هم‌اکنون اما مشخصات کلیدی و طراحی موتورولا ریزر ۵۰ در میان داده های گواهینامه TENAA مشاهده شده است.

موتورولا ریزر ۵۰ از باتری ۳,۹۵۰ میلی‌آمپری بهره‌مند خواهد بود

طراحی موتورولا ریزر ۵۰ (با شماره مدل XT2453-2) را می‌توان در میان داده های گواهینامه TENAA مشاهده کرد. این گوشی تاشو، تغییراتی نسبت به نسل قبل داشته است. سری Razr 50 نسبت به نسل قبل، دارای نمایشگر کاور بزرگ‌تری خواهد بود. سایر المان های طراحی اما مشابه سری Razr 40 است.

Motorola Razr 50

انتظار می‌رود که موتورولا ریزر ۵۰ دارای یک صفحه نمایش کاور ۳.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۱۰۶۶ پیکسل در ۱۰۵۶ پیکسل باشد. این گوشی هوشمند همچنین به یک نمایشگر تاشو ۶.۹ اینچی OLED با وضوح FullHD+ مجهز می‌شود. این صفحه نمایش، رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. Moto Razr 50 از باتری ۳,۹۵۰ میلی‌آمپری برخوردار خواهد بود.

دو لنز دوربین در قاب پشتی این گوشی تاشو آینده موتورولا دیده می‌شود. دوربین اصلی وضوح ۵۰ مگاپیکسلی داشته و برای دوربین اولتراواید، یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. انتظار می‌رود که دوربین سلفی این دستگاه از سنسور ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار باشد. سنسور اثرانگشت موتورولا Razr 50 بر روی دکمه پاور قرار گرفته است. این گوشی هوشمند تاشو دارای ابعاد ۷.۲ در ۷۳.۹ در ۱۷۱.۳ میلی‌متر بوده و وزن ۱۸۸ گرمی دارد. دوربین سلفی این دستگاه نیز درون یک پانچ هول و در مرکز بالای نمایشگر دیده می‌شود.

موتورولا ریزر ۵۰

بر اساس داده های منتشر شده از سوی گواهی TENAA، موتورولا Razr 50 دارای یک تراشه ۸ هسته‌ای با حداکثر فرکانس ۲.۵ گیگاهرتز خواهد بود. شایعات حاکی از آن است که این تلفن هوشمند تاشو آینده موتورولا به تراشه مدیاتک Dimensity 7300X مجهز می‌شود. این چیپست هنوز معرفی نشده است. Motorola Razr 50 با ۸ گیگابایت، ۱۲ گیگابایت و یا ۱۶ گیگابایت حافظه رم قابل تهیه خواهد بود. همچنین خریداران می‌توانند بین حافظه های ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی، ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی یکی را انتخاب کنند. انتظار می‌رود که Razr 50 از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی کند. گفته می‌شود که این تلفن های هوشمند تاشو آینده موتورولا در ماه آینده میلادی، یعنی ژوئن ۲۰۲۴ (اواسط خرداد تا اوایل تیر)، رونمایی خواهند شد.

قیمت موتورولا Razr 50 Ultra به‌بیرون درز کرد

نظر شما درباره سری Motorola Razr 50 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی