حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو موتورولا Razr 40 با اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و نمایشگر ۱۴۴ هرتز رونمایی شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

موتورولا بازی گوشی‌های تاشوی کوچک را خیلی جدی ادامه می‌دهد. در ادامه تولیدات با چنین فرم‌فکتوری، این برند متعلق به لنوو امروز ۲ محصول جدید رونمایی کرده است. ما در این مطلب با گوشی تاشو موتورولا Razr 40 آشنا خواهیم شد که به اسنپدراگون ۷ نسل ۱ و نمایشگر ۱۴۴ هرتز مجهز شده است.

گوشی تاشو موتورولا Razr 40

موتورولا Razr 40 دارای صفحه نمایش تاشو داخلی 6.9 اینچی OLED LTPO با سوراخ نمایشگر برای دوربین سلفی داخلی است. این پنل ۱۰ بیتی دارای رزلوشن +FHD بوده، رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی دارد و پشتیبانی از HDR10+ را ارائه می دهد.

موتورولا Razr 40 با یک صفحه نمایش ۱.۵ اینچی کوچکتر بیرونی عرضه می‌شود. این نمایشگر در قسمت بالایی و در کنار سنسورهای دوربین قرار گرفته است. این طراحی مشابه به سامسونگ Galaxy Z Flip 4 است.

موتورولا Razr 40

موتورولا Razr 40

دوربین دوگانه موتورولا ریزر ۴۰ از یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی همراه با یک دوربین فوق عریض ۱۳ مگاپیکسلی تشکیل شده است. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی درون سوراخ نمایشگر تاشو وجود دارد. از نظر صدا، این دستگاه به بلندگوهای دوگانه استریو مجهز شده و دارای Snapdragon Sound و همچنین Dolby Atmos است.

موتورولا Razr 40 در داخل از پردازنده اسنپدراگون ۷ نسل ۱ استفاده می کند. این دستگاه تا 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی دارد. این گوشی تاشو توسط یک باتری 4200 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 30 وات و شارژ بی سیم 8 واتی تغذیه می‌شود. از نظر نرم‌افزاری، سیستم‌عامل اندروید ۱۳ ارائه می‌شود.

گزینه‌های اتصال موتورولا Razr 40 شامل پورت USB-C در کنار، NFC، WiFi-6E، 5G، Dual 4G VoLTE، MIMO و بلوتوث 5.3 است. یک اسکنر اثر انگشت در کنار دستگاه تعبیه شده و دستگاه دارای گواهی IP52 مقاومت در برابر گردوغبار و پاشش آب است.

قیمت موتورولا ریزر ۴۰ چند است؟

موتورولا Razr 40 در رنگ‌های خاکستری لاجوردی، قرمز گیلاس‌ی و سفید ماه روشن ارائه می‌شود. قیمت آن برای مدل‌های زیر و در بازار چین عبارت‌اند از:

  1. ۱- برای مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل 562 دلار
  2. ۲- برای مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی معادل 604 دلار
  3. ۳- برای مدل ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی معادل 660 دلار

نظر شما چیست؟ این دستگاه موتورولا را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)