حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قیمت موتورولا Razr 50 Ultra به‌بیرون درز کرد

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

در ژوئن سال گذشته میلادی بود که موتورولا از گوشی تاشو Razr 40 Ultra رونمایی کرد. هم‌اکنون در ماه می هستیم و احتمالا به‌زودی شاهد معرفی جانشین این تلفن هوشمند خواهیم بود. در حال حاضر، قیمت موتورولا Razr 50 Ultra برای بازار اروپا به‌بیرون درز کرده است. قیمت این گوشی تاشو در میان داده های یک فروشگاه ایتالیایی مشاهده شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

قیمت اروپایی موتورولا Razr 50 Ultra فاش شد: ۱,۲۰۰ یورو

تصویری منتشر شده که مربوط به یک فروشگاه ناشناس است. این تصویر نشان می‌دهد که موتورولا Razr 50 Ultra با قیمت ۱,۲۰۰ یورو به دست کاربران خواهد رسید. اگر بخواهیم این قیمت را به دلار تبدیل کنیم، معادل ۱,۲۸۰ دلار می‌شود. اما به خاطر داشته باشید که قیمت گذاری ایالات متحده قطعاً اینگونه نخواهد بود. قیمت‌گذاری بین‌المللی متفاوت از بازار اروپاست. اگر واقعاً موتورولا ریزر ۵۰ اولترا با قیمت ۱,۲۰۰ یورو به دست کاربران اروپایی برسد، انتظار می‌رود که در بازار های دیگر با قیمت ۱,۲۰۰ دلار (یا حتی کمتر) عرضه شود.

قیمت موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

قیمت موتورولا Razr 50 Ultra مشابه نسل قبل است. ریزر ۴۰ اولترا نیز دقیقا با همین قیمت در بازار اروپا عرضه شد. اما یک تفاوت مهم وجود دارد. نسخه ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی ریزر ۴۰ اولترا با قیمت ۱,۲۰۰ یورو به بازار اروپا رسید. اما این قیمت برای نسخه ۱۲ گیگابایت رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی ریزر ۵۰ اولترا در نظر گرفته شده است.

البته انتظار می‌رود که موتورولا Razr 50 Ultra به جز نسخه ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی در پیکربندی های دیگری نیز به دست کاربران برسد. احتمالا که این تلفن هوشمند تاشو در سه رنگ آبی، سبز و رنگ مورد علاقه موتورولا یعنی Peach Fuzz که مورد تأیید پنتون هم هست، عرضه شود. در حال حاضر، سایر جزئیات Razr 50 Ultra به بیرون درز نکرده است. همچنین اطلاعاتی نیز درباره مشخصات کامل این گوشی تاشو در دست نیست. با توجه به آنکه زمان زیادی تا رونمایی این دستگاه نمانده انتظار می‌رود که در آینده، اطلاعات بیشتری در مورد موتورولا ریزر ۵۰ اولترا منتشر شود.

تصویر زنده موتورولا Razr 50 Ultra فاش شد: طراحی مشابه نسل قبل

نظر شما درباره این تلفن هوشمند تاشو آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی