حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت اوپو پد ۳ با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی گواهی 3C را دریافت کرد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | اوپو، تبلت

اوپو در حال آماده شدن برای رونمایی از یک تبلت اندرویدی جدید با نام پد ۳ در کشور چین است. این تبلت، یک محصول پریمیوم بوده و احتمالا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ بهره می‌برد. هم‌اکنون، پیش از رونمایی این دستگاه، Oppo Pad 3 با شماره مدل OPD2404 موفق به دریافت گواهینامه 3C شده است.

اوپو پد ۳ با نام وان پلاس پد ۲ در بازار جهانی عرضه می‌شود

لیست گواهینامه 3C نشان می‌دهد که این تبلت آینده اوپو از شارژ سریع ۶۷ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند. اوپو پد ۲ نیز از همین شارژر پشتیبانی می‌کرد. طبق داده های تأییدیه 3C، اوپو پد ۳ با شارژری دارای شماره مدل VCB7OACH آزمایش شده است. این آداپتور از شارژ ۱۰ وات (۵ ولت / ۲ آمپر) و ۶۷ وات (۱۱ ولت / ۶.۱ آمپر) پشتیبانی می‌کند.

داده های تأییدیه 3C

به‌تازگی، افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، مشخصات کلیدی تبلت اوپو پد ۳ را به‌اشتراک گذاشته است. گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی LCD با وضوح 3K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. نمایشگر این تبلت می‌تواند حداکثر روشنایی ۹۰۰ نیت را در اختیار کاربران قرار دهد. Oppo Pad 3 دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی در قاب پشتی، و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی است.

بر اساس گزارش های منتشر شده، این تبلت آینده اوپو از رم های LPDDR5X و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 برخوردار خواهد بود. همان‌طور که اشاره شد، تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده خواهد داشت. انتظار می‌رود که اوپو پد ۳ به‌طور پیش‌فرض با اندروید ۱۴ به‌دست کاربران برسد. این تبلت به باتری ۹,۵۱۰ میلی‌آمپری مجهز بوده و از Dolby Atmos به‌همراه Dolby Vision پشتیبانی می‌کند. این دستگاه از درگاه USB 3.2 Type-C بهره‌مند است.

تبلت اوپو پد ۲ با دیمنسیتی ۹۰۰۰ و پشتیبانی از شارژر ۶۷ واتی معرفی شد

احتمالا اوپو پد ۳ در بازار جهانی با نام OnePlus Pad 2 عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که این تبلت آینده وان پلاس در نیمه دوم ۲۰۲۴ برای عرضه در بازار های جهانی معرفی شود.

نظر شما درباره تبلت Oppo Pad 3 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی