حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات تبلت اوپو پد ۳ فاش شد: وان پلاس پد ۲ آینده؟

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | اوپو، تبلت، شایعات

یک افشای اطلاعاتی جدید، مشخصات کلیدی تبلت اوپو پد ۳ را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود که این تبلت با نام وان پلاس پد ۲ نیز معرفی شود. نسل اول وان پلاس پد هم نسخه ری‌برند شده اوپو پد ۲ بود.

تبلت اوپو پد ۳ با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی خواهد شد

همان‌طور که قبلاً گزارش شده بود، وان پلاس در حال آماده شدن برای رونمایی از نسل دوم تبلت های خود، با نام OnePlus Pad 2، در اواخر سال جاری میلادی است. انتظار می‌رود که این دستگاه، نسخه تغییر نام یافته تبلت اوپو پد ۳ باشد که در حال حاضر، مشخصات آن به بیرون درز کرده است.

Oppo Pad 2

افشاگر معروف اطلاعات، Digital Chat Station، با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو مشخصات Oppo Pad 3 را به اشتراک گذاشته است. انتظار می‌رود که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش LCD با رزولوشن 3K و رفرش‌ریت ۱۴۴ هرتزی باشد. تاکنون، تمامی تبلت های معرفی شده از سوی اوپو، از نمایشگر های LCD برخوردار بودند. انتظار نمی‌رود که این استراتژی در نسل آینده تبلت های این شرکت، دچار تغییر شود.

تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ نیروی پردازشی مورد نیاز اوپو پد ۳ را تامین خواهد کرد. در افشای اطلاعاتی مربوط به وان پلاس پد ۲ نیز شاهد همین ادعا بودیم. Oppo Pad 2 از تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۹۰۰۰ برخوردار بود. به‌کارگیری اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در اوپو پد ۳، یک ارتقای قابل‌توجه خواهد بود.

مطابق با گزارش Notebookcheck، این تبلت آینده اوپو حداکثر با ۱۶ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 به دست کاربران خواهد رسید. باتری این دستگاه ظرفیت ۹,۵۰۰ میلی‌آمپری دارد. در مجموع، به نظر می‌رسد که اوپو Pad 3 ارتقای بزرگی نسبت به نسل قبل نخواهد بود. تنها پیشرفت قابل‌توجه آن، به‌کارگیری اسنپدراگون ۸ نسل ۳ است.

تبلت وان پلاس پد با تراشه دیمنسیتی ۹۰۰۰ و نمایشگر ۱۴۴ هرتزی معرفی شد

نظر شما درباره این تبلت آینده اوپو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی