حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 6 با حاشیه‌های متقارن برای اولین بار دیده شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | رندر، سامسونگ

انتظار می‌رود دومین رویداد Unpacked سامسونگ در سال 2024 در حوالی تیرماه و در شهر پاریس، درست پیش از شروع المپیک 2024، برگزار شود. در این رویداد احتمالاً شاهد معرفی Galaxy Watch 7 ،Galaxy Z Flip 6 ،Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Buds جدید خواهیم بود. پس از انتشار رندرهای گلکسی زد فولد 6 با طراحی جعبه‌ای، گوشه‌های تیز و ظاهر جدید ماژول دوربین، اکنون برای اولین بار تصویری از قسمتی از این گوشی در دنیای واقعی فاش شده است که نمایشگر بیرونی آن را با حاشیه‌های متقارن نشان می‌دهد.

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 6

افشای اطلاعات پیرامون Galaxy Z Fold 6 حاکی از آن است که این دستگاه نسبت‌به نسل قبلی خود دارای نمایشگر بیرونی بزرگتری خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که این موضوع توسط یک افشاگری توسط IceUniverse تأیید شده است.

این افشاگر به‌تازگی تصویر بخشی از نمایشگر خارجی Z Fold 6 را در X به اشتراک گذاشته است. درحالی‌که این تصویر خود دستگاه را به‌طور کامل نشان نمی‌دهد، حاشیه‌های متقارن را در نمایشگر بیرونی تأیید می‌کند.

طبق گزارش‌ها، سامسونگ همچنین نسبت‌تصویر نمایشگر بیرونی را نیز افزایش می‌دهد تا هنگام باز کردن گوشی، قابلیت استفاده بهتری داشته باشد. بااین‌حال، طبق شایعات، عرض این نمایشگر هنوز به Pixel Fold یا OnePlus Open نمی‌رسد.

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 6

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 6

علاوه‌بر این، IceUniverse در پاسخ به یکی از کاربران X، توضیح داده است که احتمالاً امسال تنها یک مدل از Z Fold 6 وجود خواهد داشت. بنابراین برخلاف پیش‌بینی‌ها، احتمال تعویق در معرفی Z Fold 6 Ultra وجود دارد.

همچنین شایعاتی در مورد نسخه مقرون‌به‌صرفه Galaxy Z Fold FE وجود دارد و شایعه جدیدی نشان می‌دهد که Galaxy Z Fold Slim نیز در دست ساخت است. بااین‌حال، بعید به‌نظر می‌رسد که این افشاگری‌ها درست باشد، زیرا عرضه سه مدل دیگر از سری گلکسی زد فولد برای سامسونگ چالش‌برانگیز است.

اگر جزئیات جدیدی در مورد گلکسی زد فولد 6 یا زد فلیپ 6 آینده سامسونگ منتشر شود، شما را در جریان آن خواهیم گذاشت.

نظر شما درباره نمایشگر بیرونی Galaxy Z Fold 6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی