حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی زد فولد 6 اسلیم تا پایان سال جاری معرفی خواهد شد

نوشته

3 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

طبق گزارش‌ها، سامسونگ درحال کار بر روی مدل جدیدی از نسل آینده گوشی‌های تاشو خود با نام گلکسی زد فولد 6 اسلیم است که گفته می‌شود در سه‌ماهه پایانی سال جاری میلادی (حوالی پاییز) معرفی خواهد شد.

گلکسی زد فولد 6 اسلیم

مدتی است که از نسخه احتمالی گلکسی زد فولد 6 اولترا اطلاع داریم، اما این اولین باری است که در مورد Galaxy Z Fold 6 Slim می‌شنویم. این اطلاعات از درون صنعت و توسط تحلیلگر معتبر، راس یانگ، به‌دست آمده که فاش کرده است که نوع اسلیم ممکن است نمایشگر بزرگتری نسبت‌به گلکسی Z Fold 6 استاندارد داشته باشد و حتی ممکن است فاقد پشتیبانی از قلم S Pen باشد.

یانگ به جزییات بیشتری نپرداخته، جز اینکه بیان کرده است ابعاد نمایشگر داخلی و خارجی دستگاه را در گزارش‌های آینده فاش خواهد کرد. اما می‌توانیم فرض کنیم که Z Fold 6 Slim ممکن است پاسخ سامسونگ به محصولات تاشوی رقیب تولیدکنندگان چینی باشد که بسیاری از آن‌ها نمایشگر تاشو بزرگتری دارند و به‌طور قابل‌توجهی نازک‌تر از تاشوهای سامسونگ هستند.

گلکسی زد فولد 6 اسلیم

گلکسی زد فولد 6 اسلیم

مشخص نیست که مدل Slim برای سری Z Fold 6 چه معنایی دارد. به‌گفته یانگ، مدل اسلیم می‌تواند قیمتی مشابه گلکسی زد فولد 6 معمولی داشته باشد، بنابراین می‌تواند بین مدل‌های معمولی و اولترا مانند مدل پلاس پرچمداران گلکسی اس سامسونگ جای بگیرد.

بااین‌حال، باید دید که مدل اسلیم تا چه اندازه در دسترس خواهد بود. گفته می‌شود که گلکسی زد فولد 6 اولترا تنها در کره جنوبی عرضه خواهد شد و همین امر می‌تواند در مورد Fold 6 Slim نیز صادق باشد.

البته باید دید که آیا این مدل اسلیم اصلاً وجود دارد یا خیر. یانگ سابقه بسیار خوبی در مورد شایعات دستگاه‌های آینده سامسونگ دارد، اما ازآنجایی‌که این اولین بار است که در مورد Fold 6 Slim می‌شنویم، باید صبر کرد تا زمانی که اطلاعات و شواهد بیشتری منتشر شوند.

نظر شما درباره مدل احتمالی Galaxy Z Fold 6 Slim با نمایشگر بزرگتر و ضخامت کمتر چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی