حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو Mate X6 هواوی احتمالا در نیمه دوم ۲۰۲۴ معرفی می‌شود

نوشته

2 ماه قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

در سپتامبر ۲۰۲۳ بود که شاهد رونمایی هواوی Mate X5 بودیم. این دستگاه دارای تراشه Kirin 9000s هواوی و سیستم دوربین قدرتمند است. هم‌اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد گوشی تاشو Mate X6 هواوی در نیمه دوم سال جاری میلادی از راه خواهد رسید.

هواوی Mate X6 با دوربین های قدرتمندتر از راه می‌رسد

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Smart Pikachu، افشاگر معروف اطلاعات، هواوی گوشی های تاشو خود را در نیمه دوم سال جاری میلادی (بازه زمانی اوایل تیر ماه تا اوایل دی)، به‌روز خواهد کرد. این افشاگر اطلاعات، جزئیات یا حتی نام این تلفن هوشمند تاشو آینده هواوی را به اشتراک نگذاشته، اما انتظار داریم که این دستگاه با نام Mate X6 به‌بازار عرضه شود.

پست Smart Pikachu در ویبو

انتظار پیشرفت هایی را در هواوی میت ایکس ۶ داریم. احتمالا این گوشی هوشمند تاشو دارای سیستم دوربین بهبودیافته، لولای بهتر و تراشه‌ای جدید خواهد بود. هواوی می‌تواند برای Mate X6 به‌سراغ استفاده از تراشه Kirin 9010 برود یا از چیپست قدرتمند جدیدی (که شایعه شده نیروی پردازشی سری میت ۷۰ را نیز تأمین می‌کند) استفاده کند. در ادامه نگاهی به مشخصات Mate X5 می‌اندازیم تا بدانیم باید چه انتظاراتی از جانشین آن داشته باشیم.

نگاهی به مشخصات میت ایکس ۵

هواوی میت ایکس ۵ دارای صفحه نمایش بیرونی ۶.۴ اینچی OLED LTPO با وضوح ۲۵۰۴ در ۱۰۸۰ پیکسل است. نمایشگر تاشو داخلی این دستگاه اندازه ۷.۸۵ اینچی داشته و از نوع OLED LTPO با وضوح ۲۴۹۶ در ۲۲۲۴ پیکسل است. هر دو نمایشگر این تلفن هوشمند رفرش‌ریت ۱ تا ۱۲۰ هرتزی و رنگ های ۱۰ بیتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تراشه Kirin 9000s نیروی پردازشی مورد نیاز هواوی Mate X5 را تامین می‌کند. این دستگاه با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد. دوربین سلفی این گوشی تاشو وضوح ۸ مگاپیکسلی دارد. برای دوربین اصلی از سنسور ۵۰ مگاپیکسلی استفاده شده و دوربین اولتراواید از سنسور ۱۳ مگاپیکسلی بهره می‌برد. دوربین تله‌فوتو پریسکوپی Mate X5 نیز وضوح ۱۲ مگاپیکسلی دارد. این دستگاه با Harmony OS 4.0 به‌دست کاربران رسیده است.

هواوی Mate X5 با تراشه Kirin 9000s و قابلیت ارتباط ماهواره ای معرفی شد

هواوی میت ایکس ۵ از باتری ۵,۰۶۰ میلی‌آمپری بهره‌مند بوده و از شارژ سریع ۶۶ واتی (به‌همراه شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی) پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی های این دستگاه می‌توان به پشتیبانی از دو سیم‌کارت، بلوتوث ۵.۲، GPS، NFC، فناوری بازگشایی چهره ۲ بعدی، ارتباط ماهواره‌ای دو طرفه و برخورداری از USB Type-C و استاندارد IPX8 اشاره کرد.

نظر شما درباره گوشی تاشو هواوی Mate X6 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی