حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ سامسونگ گلکسی بوک 4 اج با پردازنده کواکام در راه است

نوشته

3 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، لپ‌تاپ

پس از ماه‌ها انتظار و گمانه‌زنی، به زمان معرفی لپ‌تاپ‌های مجهز به Snapdragon X Elite نزدیک می‌شویم. سامسونگ اخیراً لپ‌تاپ‌های سری گلکسی بوک 4 خود را عرضه کرده است و به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای اضافه کردن چند مدل جدید مجهز به پردازنده اسنپدراگون به این سری است. این لپ‌تاپ‌‌ها تحت عنوان گلکسی بوک 4 اج عرضه خواهند شد.

سری گلکسی بوک 4 اج از طراحی ظریف و چشم نوازی بهره می‌برد

گزارش WinFuture اولین نگاهی به مدل‌های آینده لپ‌تاپ سامسونگ ارائه می‌کند و مشخصات کلیدی و تصاویری با وضوح بالا از دستگاه‌های آینده را نشان می‌دهد.

انتظار می‌رود این سری جدید که گلکسی بوک 4 اج نام دارد، دارای سه محصول جدید باشد که همگی از تراشه کوالکام استفاده می‌کنند. با این حال، گزارش WinFuture بر دو مدل خاص تمرکز دارد: یک لپ‌تاپ 14 اینچی با نام Galaxy Book 4 Edge و یک نسخه بزرگ‌تر 16 اینچی که Galaxy Book 4 Edge Pro نامیده می‌شود. گزارش شده است که تنها مدل پرو از تراشه Snapdragon X Elite بهره خواهد بود.

هر دو مدل در عکس‌ها دارای طراحی شیک و مینیمالیستی، با شاسی نقره ای نازک و کلیدهای خاکستری هستند که و از طرح‌های رنگی معمولی تیره سامسونگ کمی فاصله می‌گیرند. نازک بودن شاسی، به ویژه در قسمت جلو، یادآور مک بوک ایر سال‌های گذشته است. همچنین می‌توانیم خروجی اسپیکر دوگانه را ببینیم که به سیستم بلندگوی استریو اشاره دارد.

لپتاپ سامسونگ Galaxy Book 4 Edge دارای دو درگاه USB-C، یک درگاه HDMI با اندازه کامل و یک جک هدفون است که طیف وسیعی از نیازهای اتصال را برآورده می‌کند. Galaxy Book 4 Edge Pro علاوه بر درگاه‌های مدل ۱۴ اینچی، یک اسلات کارت microSD و یک پورت USB-A نیز در لبه‌های خود جا داده است. هر دو مدل به یک کلید اختصاصی مایکروسافت Copilot مجهز هستند که دستیار هوش مصنوعی مایکروسافت را فرا می‌خواند. در بخش صفحه کلید، مدل پرو به واسطه اندازه بزرگ‌تر خود یک از یک نامبرپد بهره می‌برد.

گلکسی بوک 4 اج

برچسب قیمتی این لپ‌تاپ‌ها لبخند را از چهره کاربران محو می‌کند

انتظار می‌رود که هر دو لپ‌تاپ از سخت‌افزار قدرتمندی بهره ببرند، از جمله رم 16 گیگابایتی و نمایشگرهای 3K AMOLED. در حالی که جزئیات باتری دو لپتاپ هنوز مشخص نیست، اما استفاده از تراشه کوالکام نوید عملکرد و کارایی چشمگیر را می‌دهد. این گزارش همچنین ادعا می‌کند که مدل پایه Galaxy Book 4 Edge حدودا ۲۰۰۰ دلار قیمت خواهد داشت

سامسونگ هنوز تاریخ رویداد رسمی معرفی لپ تاپ‌های جدید خود را اعلام نکرده است. با این حال، با توجه به اینکه رویداد Galaxy Unpacked این شرکت طی ماه‌های آینده برگزار می‌شود. ممکن است سامسونگ از این بستر برای معرفی این لپ‌تاپ‌ها در کنار گوشی‌های تاشو و گلکسی رینگ استفاده کند.

نظر شما درباره لپ‌تاپ‌های آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نویسنده آزمایشی