حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات سری موتورولا ریزر ۵۰ فاش شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، موتورولا

طراحی و مشخصات سری موتورولا ریزر ۵۰ به‌بیرون درز کرده است. قرار است که این تلفن های هوشمند به زودی معرفی شوند. این سری از گوشی های آینده موتورولا شامل Razr 50 5G و Razr 50 Ultra 5G می‌شود. هر دو دستگاه، گوشی های تاشو به سبک فلیپ هستند.

طراحی سری موتورولا ریزر ۵۰ اولترا شبیه نسل قبل خواهد بود

گزارش جدیدی که به‌تازگی منتشر شده است، جزئیات زیادی را درباره گوشی های تاشو آینده موتورولا به اشتراک می‌گذارد. Razr 50 5G در رنگ های نارنجی و خاکی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. Razr 50 Ultra نیز در رنگ های نارنجی، سبز و آبی عرضه خواهد شد. شایعات حاکی از آن است که موتورولا از نام های منحصر‌به‌فردی برای این رنگ ها استفاده خواهد کرد.

رندر موتورولا ریزر ۵۰ اولترا

رندر موتورولا ریزر ۵۰

رندر های منتشر شده، نشان می‌دهند که طراحی سری موتورولا ریزر ۵۰ شباهت زیادی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. یک تفاوت عجیب بین نسخه استاندارد و مدل اولترا وجود دارد. اطراف صفحه نمایش مدل معمولی حاشیه های باریک‌تری نسبت به مدل اولترا خواهد داشت. البته نمایشگر بیرونی Razr 50 Ultra بزرگتر از Razr 50 5G است.

مشخصات موتورولا Razr 50 5G 

به‌سراغ مشخصات موتورولا Razr 50 می‌رویم. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند تاشو دارای صفحه نمایش ۶.۹ اینچی POLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتزی باشد. نمایشگر بیرونی ۳.۳۶ اینچی نیز اندازه ۳.۶۳ اینچی خواهد داشت. موتورولا ریزر ۵۰ دارای دوربین دوگانه با وضوح ۵۰ و ۱۳ مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود که این گوشی تاشو، از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی برخوردار باشد.

Motorola Razr 50

Motorola Razr 50

احتمالا تراشه مدیاتک Dimensity 7300X وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز Motorola Razr 50 5G را بر عهده خواهد داشت. این گوشی با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به‌دست کاربران می‌رسد. وزن این دستگاه ۱۸۸ گرم بوده و ضخامت آن تنها ۷.۲ میلی‌متر است. این تلفن هوشمند تاشو از باتری ۴,۲۰۰ میلی‌آمپری بهره‌مند خواهد بود.

مشخصات موتورولا Razr 50 Ultra 5G

موتورولا Razr 50 Ultra 5G مشخصات بسیار بهتری دارد. این دستگاه با برخورداری از تراشه قدرتمند Snapdragon 8s Gen 3 به‌دست کاربران خواهد رسید. این گوشی دارای یک صفحه نمایش ۶.۹ اینچی POLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۶۴۰ پیکسل و رفرش‌ریت ۱۶۵ هرتزی خواهد بود.‌ نمایشگر بیرونی اندازه ۴.۰ اینچی داشته و از نوع POLED است.

Motorola Razr 50 Ultra

Motorola Razr 50 Ultra

همان‌طور که Gizmochina اشاره می‌کند، موتورولا ریزر ۵۰ اولترا از دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی بهره‌مند است. برای دوربین سلفی این تلفن هوشمند تاشو نیز، یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. این دستگاه با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به دست کاربران می‌رسد. این دستگاه از باتری ۴,۰۰۰ میلی‌آمپری برخوردار بوده و از شارژ سریع ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

قیمت موتورولا Razr 50 Ultra به‌بیرون درز کرد

نظر شما درباره این گوشی های هوشمند تاشو آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی