حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر زنده موتورولا Razr 50 Ultra فاش شد: طراحی مشابه نسل قبل

نوشته

1 هفته قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

به نظر می‌رسد که موتورولا ریزر ۵۰ اولترا در مراحل نهایی توسعه قرار دارد. زیرا که این تلفن هوشمند تاشو موفق به دریافت گواهینامه های متعددی، از جمله BIS، شده است. این گوشی به‌عنوان جانشین Razr 40 Ultra به‌بازار عرضه خواهد شد. در حال حاضر، تصویر زنده موتورولا Razr 50 Ultra فاش شده است. در ادامه به جزئیات این گزارش خواهیم پرداخت.

برخی از جزئیات طراحی موتورولا Razr 50 Ultra فاش شد

یک افشاگر اطلاعات با نام Sudhanshu Ambhore، تصویر زنده موتورولا Razr 50 Ultra را به اشتراک گذاشته است. به نظر می‌رسد که طراحی این گوشی هوشمند تاشو، نسبت به نسل قبل تفاوت زیادی نکرده است. ما همچنان شاهد دو لنز دوربین هستیم که به طور افقی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. لوگو Razr در پایین دستگاه دیده می‌شود و لولای تاشو نیز در وسط دستگاه قرار دارد.

تصویر زنده Razr 50 Ultra

در قسمت بالایی Razr 50 Ultra مانند نسل قبل، شاهد قرارگیری نمایشگر ثانویه هستیم. دوربین سلفی درون یک پانچ هول و در مرکز بالای صفحه نمایش اصلی قرار دارد. نمایشگر این تلفن هوشمند تاشو حاشیه های کمی دارد. احتمالا دکمه های تنظیم صدا و پاور در سمت راست فریم قرار دارند. گفته می‌شود که Motorola Razr 50 Ultra با شماره مدل XT-24510-3 در دست توسعه است. این گوشی هوشمند با ۱۲ گیگابایت حافظه رم + ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی قابل تهیه خواهد بود. Razr 50 Ultra در رنگ های آبی، نارنجی، مشکی و سبز به دست کاربران می‌رسد.

در گذشته، موتورولا ریزر ۵۰ اولترا در میان داده های گواهینامه های BIS و EEC مشاهده شده است. البته لیست این دو تأییدیه، شماره مدل XT2453-1 نشان می‌دادند که بسیار متفاوت از شماره مدل -24510-3 است، که هم‌اکنون مشاهده شده. همان‌طور که 91mobiles اشاره می‌کند، ممکن است این شماره مدل های متفاوت، مربوط به مناطق عرضه و پیکربندی های مختلف Razr 50 Ultra باشند.

با توجه به آنکه، این دستگاه موفق به دریافت گواهینامه BIS شده، انتظار داریم که در بازار هند عرضه شود. هنوز اطلاعاتی درباره مشخصات سخت‌افزاری ریزر ۵۰ اولترا در دست نیست. اما این تلفن هوشمند تاشو به عنوان یک دستگاه پرچمدار عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که مشخصات قدرتمندی داشته باشد.

گوشی تاشو موتورولا Razr 40 Ultra با نمایشگر بیرونی ۳.۵ اینچی ۱۴۴ هرتزی رسما رونمایی شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند تاشو آینده موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی