حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S24 FE سامسونگ در دست توسعه قرار دارد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

احتمالاً سامسونگ در حال توسعه گوشی Fan Edition جدید خود است. اولین تست فریمور OneUI گلکسی S24 FE سامسونگ به سرور های این شرکت راه پیدا کرده است. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند در اواخر ۲۰۲۴ یا اوایل ۲۰۲۵ رونمایی شود.

احتمالاً گلکسی S24 FE تا اواخر سال ۲۰۲۴ معرفی خواهد شد

سامسونگ با تصمیم خود برای عدم معرفی Galaxy S22 FE تردید هایی را در مورد آینده گوشی های سری Fan Edition ایجاد کرد. اما همچنان شاهد ادامه این تلفن های هوشمند هستیم. سامسونگ در حال آماده شدن برای رونمایی از یک گوشی Fan Edition جدید در اواخر سال جاری میلادی است. ماه گذشته، فاش شد که Galaxy S24 FE دارای شماره مدل‌های SM-S721B، SM-S721U، SM-S721W و SM-S721N خواهد بود. این شماره مدل ها به‌ترتیب مربوط به نسخه جهانی، نسخه ایالات متحده، نسخه کانادایی و کره‌ای این گوشی هستند.

Galaxy S23 FE

فریمور مربوط به گلکسی S24 FE در سرور های سامسونگ مشاهده شده که نشان می‌دهد این شرکت توسعه رابط کاربری OneUI را برای این گوشی هوشمند آغاز کرده است. اولین فریمور این دستگاه با بیلد نامبر S721BXXU0AXE3 شناخته می‌شود. این بیلد نامبر مربوط به نسخه جهانی Galaxy S24 FE می‌شود. انتظار می‌رود که در ماه های آینده با ادامه توسعه سامسونگ، اطلاعات بیشتری درباره این تلفن هوشمند منتشر شود.

اطلاعات فاش شده در گذشته برخی از ویژگی های Galaxy S24 FE را نشان می‌دهد. برخلاف اس ۲۳ اف ای، که دارای یک تراشه نسل قدیم است، گلکسی اس ۲۴ اف ای از جدیدترین چیپست پرچمدار کوالکام برخوردار خواهد بود. البته این گوشی ممکن است در برخی از بازار ها با Exynos 2400 عرضه شود. مشابه همان کاری که سامسونگ در مورد Galaxy S24 و Galaxy S24 Plus انجام داد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اف ای با پشتیبانی از شارژر ۲۵ واتی در راه است

همچنین گفته می‌شود که گلکسی S24 FE سامسونگ دارای حداکثر ۱۲ گیگابایت حافظه رم LPDDR5X و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 خواهد بود. البته ممکن است که پیکربندی ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی این گوشی از نوع UFS 3.1 برخوردار باشد. زیرا که سامسونگ حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی با استاندارد UFS 4.0 تولید نمی‌کند. Galaxy S24 FE می‌تواند دارای باتری ۴,۵۰۰ میلی‌آمپری باشد و از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی کند. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از صفحه نمایش ۶.۵ یا ۶.۴ اینچی Dynamic AMOLED 2X برخوردار باشد. هنوز جزئیات زیادی درباره این دستگاه منتشر نشده؛ اما احتمالا شاهد به‌روزرسانی سخت‌افزار دوربین خواهیم بود.

مدت زیادی از رونمایی سری گلکسی اس ۲۴ نمی‌گذرد. در حال حاضر، صحبت ها در مورد رویداد بعدی Galaxy Unpacked آغاز شده است. این رویداد در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر) و در شهر پاریس فرانسه برگزار خواهد شد. البته لازم به ذکر است که هنوز به‌طور رسمی تاریخ و زمان Galaxy Unpacked آینده، اعلام نشده است. در این مراسم شاهد رونمایی گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶ و ساعت های هوشمند سری گلکسی واچ ۷ خواهیم بود. انتظار می‌رود که در آینده، اطلاعات بیشتری درباره Galaxy S24 FE به‌بیرون درز کند.

سامسونگ احتمالا در حال توسعه اگزینوس ۲۴۰۰ پلاس برای گلکسی S24 FE باشد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند Fan Edition آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی