حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی واچ 7 با دو برابر حافظه داخلی بیشتر نسبت‌به گذشته معرفی خواهد شد

نوشته

1 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

طبق معمول، سامسونگ ساعت هوشمند جدید خود را در نیمه دوم سال جاری عرضه خواهد کرد. در اوایل این ماه، گزارش دادیم که رویداد Galaxy Unpacked در جولای 2024 چند هفته زودتر از حد معمول برگزار خواهد شد. اکنون گفته می‌شود سامسونگ درحال ایجاد تغییراتی در کل مجموعه گلکسی واچ است. برای شروع، گلکسی واچ 7 با دو برابر حافظه داخلی بیشتر ارائه خواهد شد تا مجموع فضای ذخیره‌سازی خود را به 32 گیگابایت برساند.

حافظه داخلی بیشتر گلکسی واچ 7

سامسونگ سه نسخه از گلکسی واچ 7 خواهد داشت که یک نسخه بالاتر از نسل‌های گذشته است. بااین‌حال، ما هنوز نمی‌دانیم که نام هر یک از آن‌ها چیست. سامسونگ همچنین درحال ارتقای فضای ذخیره‌سازی در ساعت هوشمند آینده خود است و آن را از 16 گیگابایت در گلکسی واچ 6 به 32 گیگابایت در گلکسی واچ 7 می‌رساند. حافظه داخلی بیشتر فضای زیادتری را برای ذخیره موسیقی آفلاین برای تمرینات در فضای باز حتی پس از نصب برنامه‌ها و واچ‌فیس‌ها فراهم می‌کند.

حافظه داخلی بیشتر گلکسی واچ 7

حافظه داخلی بیشتر گلکسی واچ 7

سامسونگ همچنین درحال تغییر کل طرح شماره مدل ساعت‌های هوشمند خود با شروع از گلکسی واچ 7 است. نوع اول دارای دو شماره مدل است: SM-L300 و SM-L305. شماره مدل نسخه بعدی SM-L310 و SM-L315 خواهد بود، درحالی‌که بالاترین مدل Galaxy Watch 7 با شماره مدل SM-L700 و SM-L705 عرضه می‌شود. شماره مدل‌هایی که به عدد 5 ختم می‌شوند ممکن است مدل‌هایی با اتصال سلولار و eSIM باشند.

گزارش‌های قبلی ادعا می‌کردند که گلکسی واچ 7 اولین محصول سامسونگ با تراشه 3 نانومتری خواهد بود. طبق گزارش‌ها، مصرف انرژی این ساعت 50 درصد کمتر از Galaxy Watch 6 خواهد بود. همچنین گلکسی واچ 7 ممکن است نسخه جدیدتری از Wear OS و One UI Watch را با ویژگی‌های پیشرفته‌تر اجرا کند.

نظر شما درباره حافظه داخلی بیشتر ساعت هوشمند Galaxy Watch 7 آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی